دلیل ترس مردان از زنان قدرتمند چیست ؟
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹
تاریخ انتشار: 2018 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

دوست ندارند به آنها بگویند که چگونه عمل کنند.

زنان قدرتمند دوست ندارند که به آن ها  گفته شود چه باید بکنند چون همیشه دلیل و توضیح منطقی برای رفتار خودشان دارند.بنابراین مردان زمانیکه به آن ها تذکری می دهند با واکنش شدیدی روبرو می شوند.این موضوع را فراموش نکنید که میان پیشنهاد و دستور تفاوت زیادی وجود دارد.
نیاز به بازی های مختلف نیست .

دلیل ترس مردان از زنان قدرتمند چیست ؟

زنان قدرتمند زمان کافی برای انجام بازی های مختلف را ندارند.آن ها هیچ وقت نقشه ای برای بدست آوردن شما نمی کشند و بازی خاصی را انجام نمی دهند.و اگر احساس کنند شما دنبال چنین بازی هایی هستند به راحتی شما را از زندگی شان بیرون می کنند.اعتماد مهم ترین چیز در زندگی زنان قدرتمند است.هنگامی که اعتماد او یک بار نسبت به شما از بین رود  او هرگز شانس دوباره به شما نخواهد داد.

آنها خود را پنهان نخواهند کرد.

بسیاری از مردم نمیتوانند حقایق خاصی در مورد خودشان  را بپذیرند، بنابراین آنها توانایی تحمل انتقاد را ندارند.اما تقریبا زنان قدرتمند غیر ممکن است که در مورد انتقادات عصبانی شوند.آن ها از انتقادات سازنده به خوبی استقبال می کنند.

بدون قید و شرط دوست می دارند.

زنان قدرتمند دوست دارند افراد مورد علاقه شان در شرایط خوب باشند.و به همین دلیل همواره به شریک زندگی خود کمک می کنند.اگر احساس می کنید که این عشق متقابل است، هیچ چیز نمی تواند مانع این عشق شود.

آنها منتظر شما نخواهند ماند.

متاسفانه بعضی از مردان توانایی درک دوست داشتن بی قید و شرط را ندارند و از همین رو از رابطه فرار می کنند.اما رفتن مرد مورد علاقه زنان قدرتمند از زندگی آن ها آسیب جدی به آن ها وارد نمی کند.زیرا زنان قدرتمند در مرحله اول ارزش خود را می دانند.و کسیکه ارزش آن ها را نمی داند به راحتی کنار می گذارند.

آنها می دانند چگونه زندگی کنند.

زنان قدرتمند روحیه جنگجویی دارند و با تمام مشکلات زندگی به خوبی کنار می آیند و آن را حل می کنند.به همین دلیل برای بسیاری از مردان ترسناک هستند.البته این ترس مردان در مورد آن ها صحیح است.زیرا آن ها به خوبی می توانند به تنهایی زندگی شان را مدیریت کنند.

تحمل دروغ  را ندارند.

زنان قدرتمند به هیچ وجه تحمل دروغ را ندارند.به همین دلیل به صحبت های شریک زندگی خود اعتماد می کنند.و اگر متوجه شوند که شریک زندگی شان به آن ها دروغ می گوید دچار نا امیدی می شود.و تنها راه از بین بردن این ناامیدی حذف شریک زندگی شان است.

بسیار زود متوجه می شوند که به آن ها دروغ می گویید.

اصلا سعی نکنید به زنان قدرتمند دروغ بگویید زیرا آن ها بسیار سریع متوجه دروغ گفتن شما می شوند.بله ما انسانیم و دچار اشتباه می شویم و زنان قدرتمند نیز توانایی درک این وضعیت را دارند. سعی کنید هرگز به آن ها دروغ نگویید.
آنها می دانند چه می خواهند و برای رسیدن به خواسته هایشان هیچ ترسی ندارند.
زنان قدرتمند  همه چیز را به دست می آورند تا آنچه را که می خواهند بخرند و از خواسته های خود نترسند. این باعث می شود آنها به خصوص برای مردان ترسناک باشند. زنان قوی هرگز اطاعت نمی کنند.

آن ها به هیچ کس احتیاج ندارند.

بسیاری از مردان دوست دارند زنان به آنها نیاز داشته باشند.مردان بسیار دوست دارند برای زن مورد علاقه خود بجنگند و نیازهای او را تامین کنند.و بدین ترتیب دوست داشتن خود را نشان دهند.اما این وضعیت کاملا برای زنان قوی و مستقل اشتباه است.زنان قدرتمند در صورت بروز مشکل می توانند آن را به تنهایی حل کند.برای زنان قدرتمند ضعیف بودن یک کابوس است.و این موضوع باعث می شود بسیاری از مردان از آنها بترسد.

تیک

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار