ترافیک سنگین در محور‌های فیروزکوه، هراز و پردیس
کد خبر: ۱۱۸۵۵۴
تاریخ انتشار: 2018 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

علی سلیمانی جانشین فرماندهی پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی هراز، فیروزکوه وبزرگراه حرم به حرم و امام رضا(ع) اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین در جریان است و به مرور خودروهای در حال عبور از این محور هستند.

وی گفت: ترافیک به محور آزادراه تهران ـ پردیس و جاده قدیم جاجرود رسیده و هم اکنون با پس‌زدگی بار ترافیک مواجه هستیم که با تلاش ماموران پلیس راهور در صدد روانسازی این محورها هستیم.

سلیمانی افزود: تردد در محور فیروزکوه از مسیر شمال به سمت تهران سنگین گزارش شده و در ورودی شهر گیلاوند با پس‌زدگی بار ترافیکی رو به رو هستیم.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: تردد در بزرگراه حرم به حرم و بزرگراه امام رضا(ع) نیمه سنگین است و مشکل خاصی در تردد وسایل نقلیه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، اظهار کرد: با توجه به حجم بازگشت مسافرین در تعطیلات آخر هفته، محورها به دلیل کمبود گنجایش با ترافیک سنگین رو‌به‌رو است.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: متأسفانه هر هفته در این محورها شاهد بار ترافیکی سنگین در ساعات پایانی انتهای هفته هستیم که با کمی مدیریت زمان، میتوان از ورود به ترافیک سنگین جلوگیری کرد.

وی در خصوص اینکه این حجم ترافیک تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به سابقه ترافیک های هفته های اخیر بار ترافیکی تا 2 تا 3 ساعت آینده ادامه خواهد داشت و به مرور خودروها مسیر را طی خواهند کرد.

سلیمانی افزود: رانندگان در هنگام بازگشت و یا آغاز سفر با صبر و شکیبایی رانندگی کنند و از عجله برای رسیدن به مقصد پرهیز نمایند.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: مسافران رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و از سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ خوداری کرده و حقوق شهروندی را رعایت کنند.

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار