پیروزی سپاهان در یک دربی پر برخورد
کد خبر: ۱۱۸۵۵۱
تاریخ انتشار: 2018 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان از هفته چهارم در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار با برتری 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در نیمه دوم ذوب‌آهن توانست توسط محمدرضا حسینی یک گل خورده را جبران کند. سپاهان با این پیروزی 8 امتیازی شد و ذوب‌آهن نیز 5 امتیازی باقی ماند.

داور: وحید کاظمی

کمک‌داوران: حسن یوسفی – قهرمان نجفی

گل: مهرداد محمدی و عزت الله پورقاز، از سپاهان، محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن

کارت زرد: حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، محسن مسلمان، قاسم حدادی‌فر، وحید محمدزاده از ذوب‌آهن، مهرداد محمدی، ساسان انصاری از سپاهان

کارت قرمز: زبیر نیک‌نفس از ذوب‌آهن

لحظات حساس بازی:

در دقیقه 10 ادی هرناندز روی اشتباه مدافع سپاهان موقعیت داشت تا نخستین گل را برای ذوب‌آهن وارد دروازه کند ولی با واکنش دروازه‌بان سپاهان روبرو شد.

دقیقه 15 توپ ارسال مهرداد محمدی بروی دروازه ذوب‌آهن را کی‌روش استنلی نتوانست بزند و ضربه ساسان انصاری با مهار مظاهری روبرو شد و سپس هم به تیرک دروازه‌ برخورد کرد.

دقیقه 25 سانتر مهدی کیانی به روی دروازه را مهرداد محمدی ابتدا به دستان رشید مظاهری کوبید ولی در ریباند خودش دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

دقیقه 28 سانتر زیبای سید محمد کریمی را عزت‌اله پورقاز به گوشه دروازه مظاهری فرستاد تا دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب‌آهن بروی این صحنه هیچ عکس العملی نتواند نشان دهد و شاهد دومین گل تیمش در فاصله چند دقیقه باشد.

دقیقه 40 سانتر خطرناک محسن مسلمان بروی دروازه سپاهان بدون برخورد با کسی با فاصله اندک به بیرون از زمین رفت.

دقیقه 60 بازیکنان سپاهان به روی یک کار ترکیبی مقابل دروازه مظاهری صاحب توپ شدند که مهدی کیانی می‌توانست در موقعیت مناسب دروازه را باز کند ولی پاس او به ساسان انصاری به گل تبدیل نشد.

دقیقه 63 شوت محمدرضا حسینی از پشت محوطه با فاصله نسبتا زیادی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 71 سانتر محسن مسلمان بروی دروازه سپاهان در شلوغی محوطه به محمدرضا حسینی رسید تا بروی اشتباه دروازه‌بان سپاهان تبدیل به گل نخست ذوب‌آهن شود.

دقیقه 80 محمدرضا عباسی بروی سانتر محمدرضا حسینی ضربه سر زیبایی را به سمت دروازه سپاهان روانه کرد که پیام نیازمند این توپ را به زیبایی دفع کرد و در ریباند هم مجدد توپ وارد دروازه نشد.

دقیقه 81 بار دیگر محمدرضا حسینی بروی دروازه سپاهان کرنری را روانه کرد که بازهم محمدرضا عباسی ضربه‌ای را به سمت دروازه سپاهان زد ولی این بار تیرک مانع گل شدن این توپ شد.

دقیقه 89 جلال علی‌محمدی در یک موقعیت ضدحمله این شانس را داشت تا سومین گل سپاهان را بزند ولی ضربه او در موقعیت عالی با فاصله اندک به بیرون رفت.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار