پدری که نمی‌تواند کفش بخرد +عکس
کد خبر: ۱۱۸۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

دیوید هندرسون که در اسکاتلند ساکن است در پیدا کردن کفشی که به پای ۱۹ فیتی او بخورد با مشکل جدی رو به رو شده است. علاوه بر آن هزینه‌ای که او باید برای سفارش این کفش بپردازد ۱۵۰۰ پوند است که او استطاعت مالی‌اش را ندارد. همین امر باعث شده که او نتواند به مدت ۹ سال به سر کار برود. آقای هندرسون ۳۹ ساله نمی‌تواند کفش هوشمندی پیدا کند که به هنگام مصاحبه اندازه پایش شود. تنها کفشی که او دارد یک جفت کتانی آدیداس است که برای پای او خیلی بزرگ است. سال هاست که مصاحبه کننده‌ها او را به خاطر ظاهر متفاوت اش جدی نمی‌گیرند.

پدری که نمی‌تواند کفش بخرد +عکس

مشکل دیگر آن است که افراد غریبه در خیابان هم او را به خاطر کفش‌های بزرگش دست می‌اندازند و می‌گویند که کفش‌های دلقک را به پا کرده است. این فرد که در سابق در گارد امنیتی مشغول به کار بوده است همه جا را زیر پا گذاشت تا کفشی به اندازه پای او دوخته شود، اما در نهایت دست خالی به خانه باز می‌گردد.

در نهایت شرکتی در انگلیس پیدا می‌کند تا کفش مناسب او را تولید کند. اما زمانی که با قیمت پیشنهادی آن شرکت رو به رو می‌شود شوکه می‌شود چرا که با پس اندازی که او دارد تنها ۴۰ پوند اخر هر ماه برایش باقی می‌ماند. هم اکنون او با مطرح کردن مشکل خود امید آن دارد که کفشی مناسب برای پا‌های بزرگ اش پیدا کند.

" با گذشت زمان پاهایم بزرگ‌تر می‌شود و دکتر‌ها هنوز هم نتوانسته‌اند دلیل اصلی این مشکل را بیابند. وقتی که به کارفرمایان می‌گویم که نمی‌توانم کفش رسمی بپوشم باور نمی‌کنند، برخی از آنان هم از توضیحات من سر در گم می‌شوند و برخی دیگر برای من دلسوزی می‌کنند" این جملات را دیوید هندرسون بیان کرده است.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
خدا کمکش کنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار