مخدری که مصرف‌کنندگان را به پرواز درمی‌آورد +تصاویر
کد خبر: ۱۱۸۴۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به نقل از بی بی سی، شیوع یک مخدر خطرناک در انگلیس که مصرف کنندگان آن را به اقدامات عجیب، از جمله پرش از بالای ساختمان وا می‌دارد، سبب نگرانی مقامات این کشور شده است.

طبق گزارش بی بی سی، پلیس انگلیس گفته است مصرف این نوع مواد مخدر که «monkey dust» (غبار میمون) نام دارد سبب می‌شود افراد دیگران را گاز بگیرند، به داخل خانه‌های مردم بدوند و خود را از بالای ساختمان به پایین پرت کنند. محبوبیت این مخدر صنعتی به خصوص در میدلندز غربی در حال افزایش است.

یک دختر ۱۹ ساله در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد: «هنگام شب به دلیل آنکه برخی افرادی که این نوع ماده مخدر را مصرف کرده اند، می‌خواهند بیرون بیایند، من قادر به بیرون رفتن نیستم. در شب می‌بینید برخی افرادی که این نوع ماده مخدر را مصرف کرده اند، دست‌های خود را می‌چرخانند و داد و فریاد می‌زنند که این مسأله سبب وحشت من از مرگ می‌شود».

طبق گفته بی بی سی، «مانکی داست» یک ماده مخدر از نوع B. بوده که برای سال‌ها رواج داشت. اما حالا مقامات شهر «استوک آن ترنت» نگران هستند این مسأله به یک اپیدمی تبدیل شود. این ماده مخدر می‌تواند سبب شود مصرف کنندگان آن احساس درد نکنند و توهماتی را تجربه کنند که آن‌ها را غیر قابل پیش بینی می‌کند.

در یک مورد، پلیس شهر استوک، جلوی جوانی را گرفت که تلاش داشت خود را از بالای یک خانه به پایین پرت کند. او خود را «غول سبز» شخصیت فیلم «Incredible Hulk» می‌نامید و مدعی بود پرش وی مشکلی برای زندگی اش پیش نخواهد آورد.

روزنامه سان انگلیس گفته است مقامات این کشور همچنان به دنبال پخش کنندگان این ماده مخدر هستند. طبق گفته یکی از مصرف کنندگان، این ماده دو پوند استرلینگ به فروش می‌رسد که قیمت بسیار ناچیزی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
یک سوم جمعیت ایران بدون اغراق فضانوردن البته با بافورر، گل، هروئین، تریاک، شیشه و ترامادول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
اونهایی که می خوان بپرن باید بهشون اجازه داد بپرند
کسی که با اطلاع از عوارض این مخدر باز هم اون رو مصرف می کنه بهتره فرصت مصرف دفعه بعدی نداشته باشه تا از آسیب به سایرین هم جلوگیری بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار