آمار فوتی‌ها در حج امسال
کد خبر: ۱۱۸۰۴۴
تاریخ انتشار: 2018 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر نماینده، ولی فقیه در حج و زیارت و حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت امروز از بیمارستان مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت درباره تعداد بیماران بستری و نحوه درمان آن‌ها اظهار داشت: خدمات درمانی به صورت شبانه‌روزی در مطب‌های مجموعه‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان با جدیت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به آمار کسب شده، تعداد بیماران مراجعه کننده به درمانگاه‌ها و بیمارستان نسبت به سال قبل کاهش یافته است، افزود: تعداد افراد فوت شده تا امروز یک نفر بوده است که نسبت به سال قبل در همین ایام شاهد کاهش تعداد فوتی‌ها هستیم چرا که سال قبل تا همین ایام حدود ۴ نفر فوت کرده بودند.

مرعشی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ موردی از بیماری‌های واگیردار جدی که ایجاد نگرانی کند وجود ندارد، به وضعیت بیماران ایرانی که به بیمارستان سعودی منتقل می‌شوند اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما در بیمارستان‌های سعودی در سال‌های قبل مشکل نداشتن رابط عرب زبان بود که در هر حال این مشکل نیز وجود ندارد؛ ویزیت بیماران ما نیز به طور روزانه در بیمارستان‌های سعودی انجام می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد.

مرعشی درباره وضعیت بیماران مراجعه کننده به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها خاطر نشان کرد: عمده دلیل بیماران مراجعه کننده به بیمارستان به دلیل بیماری‌های قلبی و عفونی مراجعه کرده‌اند؛ دلیل مراجعه بیماران به درمانگاه‌ها و مطب‌های مجموعه‌ها نیز به سبب درد‌های عضلانی و اسکلتی بوده است که این امر به دلیل پیاده‌روی‌های طولانی و آماده نبودن بدن زائران است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار