پوشیدن برقع در افغانستان ممنوع شد
کد خبر: ۱۱۸۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

به نقل از آریانا نیوز، «حسینه صافی» وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان حکم ممنوع کردن پوشیدن برقع در این کشور را صادر نمود.

وی افزود که تروریست‌ها از چنین پوششی استفاده می‌کنند و پلیس افغانستان حق دارد به کسانی که برقع پوشیده، شک کند و آن‌ها را مورد بازرسی قرار دهد.

پوشیدن برقع در افغانستان ممنوع شد

گفتنی است که برخی منابع در کاخ ریاست جمهوری افغانستان که خواستند نامشان افشا نشود، اعلام کردند که «رولا غنی» بانوی نخست افغانستان نیز با این اقدام وزیر اطلاعات و فرهنگ این کشور موافقت کرد و اعلام کرد که باید زنان افغانستان را برای انتخاب پوشش خود آزاد گذاشت.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
الان با این شرایط بی ثباتی که کشور داره و وجود انواع مختلف جرم و جنایت به نظر من زندگی در عراق خیلی بهتر از زندگی در ایران باشه. افغانستان هم تا قبل از سقوط حکومت پادشاهی و حمله طالبان و روس ها کشوری بسیار آرام و زیبا بود. ما خسته شدین به خدا. تا کی باید صبر کنیم. الان 40 ساله که بعد از اینکه انقلاب را کردیم داریم صبر میکنیم.
اگر قراره سختی باشه باید برای همه باشه. وجود این همه سهمیه برای استخدام و تحصیل در رشته های پزشکی و جود نابرابری پرداخت در بین مشاغل واقعا ظلم.
شرکت نفت برای خودش جدا طوری که یک کارمند ساده دفتری باید بالای 30 میلیون تومن در ماه حقوق بگیره و تمام هزینه های زندگی اون توسط شرکت نفت پرداخت بشه. حتی هزینه جشن تولد و اوقات فراقت
پزشکا و پرستارا بر اساس کتاب کالیفرنیا حقوق میگیرن
اعضا هیات علمی دانشگاه ها هم باید ماهی بالای 40 میلیون تومن حقوق بگیرن و فرزندان ااونها بدون کنکور و با استفاده از سهمیه به راحتی در پزشکی تحصیل کنن
بقیه مردم عادی هم باید بر اساس کتاب دستمزد های علی آباد کتول حقوق بگیرن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار