ترامپ نویسنده کتاب جنجالی را «آشغال» خواند
کد خبر: ۱۱۸۰۴۱
تاریخ انتشار: 2018 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

دونالد ترامپ در واکنش به نویسنده کتابی که با ارائه اسناد او را نژادپرست معرفی کرده است، وی را «آشغال» خطاب کرد!

به گزارش وِرایِتی، کتاب خانم «اوماروسا مَنیگالت نیومن» با عنوان «بدون تعادل روحی» که به موارد متعدد نژادپرستی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌پردازد، طی روز‌های آینده روانه کتابفروشی‌ها خواهد شد که این موجب واکنش شدید و سریع کاخ سفید و پاسخ توهین‌آمیز ترامپ شده است.

بنا بر گزارش آسوشِیتدپرس، دیروز شنبه گزارشگران از ترامپ که در حال بازی گلف بود در مورد واکنش او به ادعا‌های خانم اوماروسا در کتاب جدیدش جویا شدند که ترامپ در پاسخ گفت: آشغال. او یک آشغال بی سر و پاست!

کتاب «بدون تعادل روحی» قرار است سه‌شنبه همین هفته منتشر شود لیکن برخی از مطالب این کتاب از قبل توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده و برای کاخ سفید و شخص دونالد ترامپ چالش برانگیز شده است.

مَنیگالت نیومن در کتابش می‌گوید که ترامپ نژادپرست است و ادعا می‌کند که نوار صوتی از او دارد که به کرّات از الفاظ نژادپرستانه استفاده کرده است. با وجودی که خانم نیومن هنوز مدرکی و شهودی مستقیم ارائه نکرده لیکن او سه منبع را بدون عنوان نامشان را گواه بر وجود این نوار صوتی ذکر کرده است.

نیومن همچنین نوشته که ترامپ علائمی از «نقصان روحی غیرقابل انکار» از خود بروز داده است.

کاخ سفید با محکوم کردن این کتاب آن را کتابی «غربال شده با دروغ» عنوان کرده است.

سارا هوکابی ساندرز دستیار رسانه‌ای کاخ سفید در مورد این کتاب گفته است: جای گفتن حقیقت در مورد تمام کار‌های خوبی که ترامپ و تیم او برای بهتر کردن و ایمن‌تر کردن آمریکا انجام داده، این کتاب با دروغ غربال شده و سرتاسر اتهامات نادرست است. غم‌انگیز است که یک کارمند ناراضی اسبق کاخ سفید سعی دارد با این حملات نادرست ذینفع شود و بسیار بدتر اینکه رسانه‌ها هم به او سکو و مجال عرض اندام می‌دهند و این درحالیست که زمانی که این خانم در کاخ سفید مشغول به کار بود تنها از خوبی‌ها و موارد مثبت رئیس‌جمهور صحبت می‌کرد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار