گروگان ۱۹ ساله در سیستان و بلوچستان آزاد شد
کد خبر: ۱۱۸۰۲۹
تاریخ انتشار: 2018 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی یک فقره آدم‌ربایی در عصر روز ۲۹ تیرماه سال جاری در کمربندی شهر زاهدان توسط افرادی ناشناس بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه خانواده فرد ربوده شده که جوانی ۱۹ ساله به نام حامد است اعلام داشتند افرادی ناشناس طی تماس تلفنی و تهدید مبلغ ۱۵ میلیارد ریال را برای رهایی فرزندانشان تقاضا کرده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های از پلیس آگاهی و امنیت عمومی به صورت ویژه پرونده را با همکاری خوب دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده در دست گرفتند و اقدامات خود را با سرنخ‌های بجامانده از عوامل این آدم‌ربایی آغاز کردند.

قنبری گفت: در بررسی‌های اظهارات خانواده فرد ربوده شده و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، علت و انگیزه این آدم‌ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است. تیم رسیدگی کننده پرونده با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی با هماهنگی قضائی چهار تن از عاملان آدم ربایی را شناسایی و طی عملیات‌های مجزا دستگیر کردند.

وی بیان کرد: تحقیقات برای رهایی گروگان از متمهان ادامه داشت تا اینکه در شامگاه روز نوزدهم مردادماه به اطلاعاتی در خصوص محل اختفای آدم‌ربایان در شهرستان خاش دست یافتند. تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی و آگاهی با هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی سرانجام در عملیاتی منسجم و هماهنگ ساعت ۱۶:۰۰ روز گذشته وارد عمل شدند و افراد گروگانگیر که عرصه را برخود تنگ دیده بودند از محل متواری و گروگان را پس از ۲۳ روز آزاد و به آغوش گرم خانواده برگشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچگونه وجهی به صورت صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیرقانونی با هنچار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار