محسن چاووشی تهدیدش را عملی کرد
کد خبر: ۱۱۸۰۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
آخرین آلبوم محسن چاوشی به نام «ابراهیم» در چالش سازندگان اثر و وزارت ارشاد گرفتار شده تا جایی که دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد برخی از ترانه‌های این آلبوم هرگز مجوز نخواهند گرفت. با این وجود چاوشی اعلام کرد؛ اگر تا 20 مرداد مجوز آلبوم جدیدش صادر نشود..

محسن چاووشی تهدیدش را عملی کرد

محسن چاووشی تهدیدش را عملی کردبه گزارش «تابناک با تو»؛ بخش‌هایی از آلبوم «ابراهیم» با صدای محسن چاوشی که هنوز مجوز آن از سوی ارشاد صادر نشده است، توسط این خواننده به صورت غیررسمی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آخرین آلبوم محسن چاوشی به نام «ابراهیم» در چالش سازندگان اثر و وزارت ارشاد گرفتار شده تا جایی که دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرد برخی از ترانه‌های این آلبوم هرگز مجوز نخواهند گرفت. با این وجود چاوشی اعلام کرد؛ اگر تا 20 مرداد مجوز آلبوم جدیدش صادر نشود به مرور بخش‌هایی از آن را منتشر خواهد کرد.

محسن چاوشی به دنبال عدم صدور مجوز برای این آلبوم، امروز اولین بخش از یکی از ترانه‌های این آلبوم را منتشر کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
2
در این کشور اگه بخوای هم زندگی پاک و حلالی داشته باشی اینقدر سنگ اندازی میکنن جلوت تا پشیمون بشی.
بابت راه اندازی یک کارگاه بسته بندی لبنیات در یکی از مناطق خوزستان مدت 1 سال دنبال مجوز بودم. بعد از گرفتن مجوز ها با صرف حدود 50 میلیون تومن رشوه وقتی خواستم مجوز تاسیس ساختمان و تانکر های ذخیره شیر رو از شهرداری بگیریم شهرداری برای دادن مجوز درخواست حدود 300 میلیون تومن پول کرد. از خیرش گذشتم. الان با پولم خرید و فروش ملک رو انجام میدم و الحمداللله به اندازه کافی هم سود میبرم.
ایران یکی از بدترین کشور های دنیا برای راه اندازی کسب وکار هست.
بهتون فقط یک نصیحت میکنم. اگر فقیر هستید دور زاد و ولد رو خط بکشید. حماقت نکنید. اون آدمی که فقیر هست و زادذ و ولد میکنه نهایت بیشعوری خودش رو نشون میده. فردا چه جوابی داره که به بچه هاش بده. نکنه میخواد بهشون بگو خودتون باید گلیمتون رو از آب بکشید بیرون. الان از اون دوره ای که آدم خودش میتونسته گلیمش رو از آب بکش بیرون 40 ساله که در این کشور گذشته.
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
1
0
چاووشی به غیر از همین آلبوم «ابراهیم» که با حمایت هادی حسینی برادرزاده محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دوم احمدی نژاد و شوهرخواهر اصغر پورمحمدی از مدیران سالیان رسانه ملی تولید شده در آلبوم قبلیش هم از حمایت حمیدرضا عارف آقازاده محمدرضا عارف که مدعی «ژن خوب» داشتن بود بهره برد.
ایشان در سریال «شهرزاد» هم از حمایت محمد امامی تهیه کننده ای که به خاطر درگیری با ماجرای پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان مدتی در بازداشت به سر می برد برخوردار بود ضمن اینکه ایشان در ماههای اخیر همکاریهایی هم با موسسات ارگانی وابسته به سازمان هنری-رسانه‌ای اوج داشته است.
در این شرایط آیا مخاطبان همدردی چاووشی را می‌پذیرند؟ و آیا این همدردی مصداق بارز رطب خوردن و در عین حال منع رطب کردن نیست؟اینکه چاووشی در این قطعه کوشیده ولو به نماد هم که شده از گرفتاریهای کف جامعه بگوید قابل تأمل است اما چگونه میتوان از مخاطبی که در این سالها مراودات مختلف چاووشی با افراد و جریانهای متصل(!) را دنبال کرده انتظار داشت همدردی چاووشی را بپذیرد؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار