عشق پنهان دختر دانشجو برای عروس و داماد دردسر ساز شد
کد خبر: ۱۱۸۰۰۰
تاریخ انتشار: 2018 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

 دختر حسود وقتی فهمید دوستش با مرد مورد علاقه او ازدواج کرده، دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او عکس‌های دوستش را در شبکه مجازی منتشر کرد تا با این کار تازه‌عروس و داماد را مجبور به طلاق کند.

هفته گذشته زن جوانی با حضور در پلیس فتا از مردی به اتهام انتشار عکس‌های خصوصی وی در شبکه مجازی شکایت کرد.
شاکی به افسر بازجو گفت: فوق‌لیسانس مهندسی دارم و یک سال و نیم پیش با پسری که هم دانشگاهی‌ام بود، عقد کردیم. بعد از فارغ‌التحصیلی تصمیم گرفتیم جشن کوچکی برگزار کنیم و برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا به کانادا برویم. قرار بود تا چند هفته دیگر به کانادا سفر کنیم، اما چند روز پیش هنگام بررسی صفحه فیسبوکم مشاهده کردم عکس‌های خصوصی‌ام که اغلب با دوستان دانشگاه گرفته بودم، در صفحه فیسبوکم منتشر شده است. علاوه برآن مردی با این ادعا که شیفته من بوده و تنهایش گذاشته و با مرد دیگری ازدواج کرده‌ام، حرف‌های غیراخلاقی و دروغین درباره من نوشته بود. او حتی با دستکاری عکس‌های دانشگاهی‌ام تصویر مرا کنار یک مرد قرارداده بود.
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مزاحم آغاز شد تا این که چند روز بعد ماموران ردپای دختر جوانی را در این زمینه به دست آوردند. متهم برای تحقیقات به پلیس فتا، منتقل شد و اعتراف کرد که با انگیزه حسادت به این کاردست زده است.
وی به افسر بازجو گفت: من، شاکی و شوهرش در یک دانشگاه درس می‌خواندیم. من هم بی‌آن‌که دوستم بداند، دلباخته شوهر وی بودم. اما بعد از مدتی متوجه شدم مرد جوان به خواستگاری شاکی رفته و با او عقد کرده است. به این ازدواج و سفرشان به کانادا حسادت می‌کردم؛ بنابراین وسوسه شدم از دختر جوان انتقام بگیرم تا از هم جدا شوند و من فرصتی برای ازدواج با مرد مورد علاقه‌ام پیدا کنم.

رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار