تیپ لیلا حاتمی در اسپانیا +عکس
کد خبر: ۱۱۷۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است.

‎طبق گزارش رسیده، فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است.

تیپ لیلا حاتمی در اسپانیا +عکس

این اثر سینمایی که سومین فیلم از سه‌گانه آخر رئیسیان است مانند دو فیلم قبلی وی (چهل سالگی و دوران عاشقی) به روابط عاطفی و عاشقانه می‌پردازد و بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان در آن حضور دارند.

لیلا حاتمی پیش از این در «ایستگاه متروک» و «چهل سالگی» علیرضا رئیسیان نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

‎ «مردی بدون سایه» که به عنوان یک همکاری مشترک با حضور بازیگران اسپانیایی از ماه گذشته در این کشور مقابل دوربین رفت، در مطبوعات اسپانیا خبرساز شد و گفته می‌شود خبر تولید این فیلم در تعدادی از روزنامه‌های اسپانیولی‌زبان انعکاس گسترده‌ای یافت.

‎اسپانسرینگ جدیدترین ساخته علیرضا رئیسیان در کشور اسپانیا بر عهده «شرکت گردشگری ساحل آفتاب» به مدیریت محمد محمدی انجام شده است که شامل کلیه خدمات و اخذ مجوز‌های مختلف فیلمبرداری و تولید در این کشور بوده است که نقش تعیین‌کننده‌ای در عملی شدن تولید این پروژه سینمایی داشته و به گفته علیرضا رئیسیان بدون حمایت آن‌ها فیلمبرداری در شرایط سخت فعلی میسر نمی‌شد.

‎بر اساس این گزارش، این فیلم به بحران عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روز‌های جامعه دارد.

‎عوامل اصلی این اثر سینمایی عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراحی صحنه و لباس: کامیاب امین‌عشایری، طراحی چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: محمد یمینی، عکس: امیرحسین شجاعی.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
4
4
خیلی از ایشان بدم میاد . ایشان اگر آقا زاده نبود به هیچ جا نمیرسید. خدا رحمت کنه استیو جابز را. مسئولین باید از ایشان الگو بگیرند. یک دلار برای دخترش ارث نگذاشت. در همین تابناک یک کقاله زیبا در مورد ایشان همین چند روز پیش وجود دارد که دختر ایشان از اینکه پدرش برای وی پورشه نخریده چقدر ناراحت هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار