پیغام اینستاگرامی مبهم پوگبا پس از نمایش درخشان+عکس
کد خبر: ۱۱۷۹۱۱
تاریخ انتشار: 2018 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

پل پوگبا شب گذشته ستاره منچستریونایتد برابر لسترسیتی بود و کمک کرد شیاطین سرخ به اولین برد فصل دست یابند.

 لیگ برتر شب گذشته رسما با بازی یونایتد و لستر آغاز شد و در همان دقیقه 3 بازی بود که یونایتد میزبان به یک پنالتی دست یافت و پوگبا آن را تبدیل به گل کرد. این بازی در نهایت با برتری 2-1 یونایتدها به اتمام رسید.

پس از بازی، مورینیو به تمجید از بازی پوگبا پرداخت و به نظر می رسید که مشکلات بین این دو به پایان رسیده اما پست اینستاگرامی پوگبا تردیدها در این زمینه را بیشتر کرد.

در یک هفته گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد علاقه پوگبا به جدایی و پیوستن او به بارسلونا شنیده می شد اما این انتقال صورت نگرفت. البته مهلت فروش بازیکن از سوی تیم های لیگ برتری به اتمام نرسیده و آنها تنها نمی توانند بازیکن جدید جذب کنند.

پوگبا پس از بازی و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« من همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد خودم را برای هم تیمی ها و هواداران داشته باشم؛ بدون توجه به اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است.»

این پیام نشان می دهد که گویا پوگبا هنوز از مسائلی در منچستریونایتد ناخوشنود است و محتمل ترین آنها مشکلاتش با ژوزه مورینیو است. جالب اینکه در بارسلونا هنوز امیدوارند که پوگبا تا 31 آگوست و پایان یافتن مهلت نقل و اننتقالات از یونایتد جدا شود اما چنین احتمالی بسیار بعید به نظر می رسد. به خصوص اینکه یونایتد هیچ بازیکنی در پست پوگبا به خدمت نگرفت.

پیغام اینستاگرامی مبهم پوگبا پس از نمایش درخشان+عکس

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار