بازیگر زن مبتلا به اوتیسم در یک سریال +عکس
کد خبر: ۱۱۷۹۰۴
تاریخ انتشار: 2018 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

تالیا گرانت ۱۶ ساله نخستین بازیگر زن است که علیرغم ابتلا به اوتیسم در یک سریال تلویزیونی انگلیسی جلوی دوربین می‌رود و البته در آن نیز نقش فردی مبتلا به اوتیسم را بازی می‌کند.

بازیگر زن مبتلا به اوتیسم در یک سریال +عکس

 گرانت درباره بازی در این سریال می‌گوید: «کاراکتر من در «هالی اوکس» با همان سختی‌هایی روبه‌رو است که من در زندگی واقعی پیش رو دارم. او تفاوت‌ها و چالش متفاوت احساس کردن را پذیرفته است و من نیز در طول سال‌ها این تفاوت را پذیرفته‌ام و می‌دانم که می‌توانم از این تفاوت برای انجام کار‌های شگفت‌انگیز استفاده کنم.»

این بازیگر نوجوان از بازی در این سریال راضی است و درباره همکاری عوامل سریال با شرایط خاص خود می‌گوید: «پیش از ورود من برنامه‌ای آموزشی برای آشنایی با اوتیسم داشتند و پس از پیوستن من شرایط را زیر نظر دارند تا مثلاً اگر قرار است صحنه‌ای پر سر و صدا فیلمبرداری شود پیش از شروع به من اطلاع دهند تا من به مکان دیگری بروم. شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما به من کمک زیادی می‌کند.»

او از اینکه در سریال «هالی اوکس» یک شخصیت مبتلا به اوتیسم وجود دارد خرسند است و این موضوع را سبب آگاه شدن جامعه از شرایط این افراد می‌داند.

این بازیگر علاوه بر این انتخاب فردی مبتلا به اوتیسم برای بازی در نقش یک اوتیسمی را تاثیرگذارتر می‌داند: «شما می‌توانید خودتان را جای فردی مبتلا به اوتیسم تصور کنید، اما هیچ‌گاه تجربه‌ای دست اول نخواهید داشت از این روی انتخاب فردی مبتلا به اوتیسم برای بازی در این نقش بهترین انتخاب است.»

ثریا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار