مسعود پزشکیان درکنار نوه هایش +عکس
کد خبر: ۱۱۷۸۷۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی است. او در مجلس به عنوان نایب رئیس اول شناخته می‌شود. هفته گذشته همزمان با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا پور ابراهیمی از موافقان استیضاح با خطاب قرار دادن پزشکیان که از مخالفان استیضاح وزیر بود گفت: زهرا پزشکیان مسئول فاینانس شرکت پتروشیمی جم چه نسبتی با نایب رئیس مجلس دارد؟

این سوال با واکنش پزشکیان همراه بود و او پاسخ داد: مباحث مطرح شده نشان از بی‌اخلاقی و عدم تعهد است. پزشکیان با انتشار تصویری از خود در کنار نوه‌هایش، گفتگو خود با خانه ملت در خصوص اتفاق اخیر مجلس را در اینستاگرام منتشر کرد و در رابطه با فرزندانش توضیح داد.

مسعود پزشکیان در اینستاگرام نوشت:

"روایت مسعود پزشکیان از زندگی شخصی و فرزندانش / من حاضرم از هر جایی از زندگی من و فرزندانم که می‌خواهند، فیلم بگیرند و منتشر کنند
در پی بی‌اخلاقی آقای پورابراهیمی در جلسه‌ی استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی، دکتر مسعود پزشکیان در گفتگو با خانه ملت درخصوص این بی‌اخلاقی و بی‌انصافی گفت:
کدام یک از این آقایون حاضر است اجازه بدهد که از وضعیت زندگی‌اش فیلم بگیرند و آن را به مردم نشان دهند؟ من حاضر هستم هر خبرنگاری و از هر جایی از زندگی من و فرزندانم فیلم بگیرد و منتشر کند.
آیا دیگران نیز جرات دارند خانه، فرزندان، زندگی خود و حتی افرادی که اطرافشان حضور دارند، را نشان دهند؟ بیایید نشان دهید که بچه‌های من، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من چگونه زندگی می‌کنند و چند نفر از برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من بیکار هستند؟
من چهار فرزند داشتم که یکی از آن‌ها فوت کرده است و سه فرزند دیگر دارم. همچنین سه نوه دارم که به زودی چهار نوه می‌شوند
یکی از فرزندانم مدرک PHD فیزیک خود را با معدل بالای هفده از دانشگاه شریف اخذ کرده و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه سهند است. یکی دیگر از فرزندانم در حال گذراندن پایان‌نامه در مقطع PHD در رشته برق کنترل است که بورسیه خارج بود، ولی اکنون در ایران است

 

دخترم نیز مدرک کارشناسی ارشد شیمی خود را از دانشگاه شریف اخذ کرده و کارمند جم است که این همه داد و بیداد کردند؟! دخترم حدود شش سال پیش کارمند جم شده و حدود چهارمیلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. ایشان نه رئیس است و نه عضو هیئت مدیره، آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟

 

کسی که این گونه سخن می‌گوید و #عدالت و #انصاف را رعایت نمی‌کند آیا باقی حرف‌هایش هم می‌تواند درست باشد؟ من باور نمی‌کنم. علت حرف زدن من در مجلس نیز به این دلیل بود که جوّی در مجلس راه انداخته بود که منصفانه و به حق نبود

 

من خیلی راحت حرف‌هایم را می‌زنم و اگر قرار باشد، شیشه‌ای بشکند، آن شیشه برای من نیست. از نظر زندگی، خودم را خوب می‌شناسم. من اگر حرف نزنم و بروم جراحی قلب را ادامه بدهم با همین تعرفه‌ها ماهیانه پانصد تا ششصد میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم. اگر بخواهم از بیمار هم پول بگیرم و جراحی کنم، میزان پول دریافتی من سر به فلک می‌کشد که انصاف نیست".

مسعود پزشکیان درکنار نوه هایش +عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
1
7
ژن خوب هاي آينده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
1
7
ما ژن های خوبیم
فرزندان مسئولین، اعضای هیات علمی، پزشکان و کارکنان شرکت نفتیم
ما شاد و خندانیم
ما ماهانه بیش از ده میلیون تومن فقط حق اوقات فراقت میگیریم
ما آیندمون تضمینه
ما استخدام دولتی میشیم
ما از سربازی معافیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
کاش من هم نوه یا فرزند مسئولین بودم و حاظر بودم با موتور به سر کار بروم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
کاش من در خانواده فقیر و بدبخت به دنیا نمی آمدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
مظلوم نمایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار