معروف ترین گربه های اینستاگرام
کد خبر: ۱۱۷۷۹۶
تاریخ انتشار: 2018 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
شهرت در فضای مجازی محدود به انسان ها نیست، بلکه حیوانات هم می توانند در فضای مجازی به شهرت دست پیدا کنند. حتی برخی حیوانات تعداد فالوئرهای بیشتری نسبت به ستاره های هالیوودی دارند و به خاطر شکل عجیب و غریب و یا زیبایی حیرت انگیزشان...

معروف ترین گربه های اینستاگرام

معروف ترین گربه های اینستاگراماختصاصی «تابناک با تو»؛ شهرت در فضای مجازی محدود به انسان ها نیست، بلکه حیوانات هم می توانند در فضای مجازی به شهرت دست پیدا کنند. حتی برخی حیوانات تعداد فالوئرهای بیشتری نسبت به ستاره های هالیوودی دارند و به خاطر شکل عجیب و غریب و یا زیبایی حیرت انگیزشان گوی سبقت را در فضای مجازی از آنان ربوده اند. در این گزارش با معروف ترین و محبوب ترین گربه های اینستاگرامی آشنا خواهید شد.

کیمِرا
رنگ چشم های متفاوت کیمرا باعث شهرت او در فضای مجازی شده است. یکی از چشم های او آبی و دیگری قهوه ایست. عجیب تر این که رنگ صورت او یک طرف سیاه و طرف دیگر قهوه ای است. کیمرا گربه ی آرژانتینی به یک مورد ژنتیکی نادر مبتلاست. او از DNA دو تخمک بارور مجزا شکل گرفته که به ساختار واحدی ادغام شده اند. فالوئرهای او در اینستاگرام بیش از 80 هزار نفر است.

معروف ترین گربه های اینستاگرام

 

سوکی
سوکی از نژاد گربه های بنگال و شبیه پلنگ است و همراه صاحبش در کانادا زندگی می کند. سوکی به خاطر رنگ منحصر به فردش، زندگی لاکچری و شگفت انگیزی دارد و صاحبش او را به سفرهای زیادی در داخل و خارج کانادا برده است. فالوئرهای او بیش از 950 هزار نفر هستند.

معروف ترین گربه های اینستاگرام

معروف ترین گربه های اینستاگرام

 

گرامپی
گرامپی یکی دیگر از گربه های مشهور اینستاگرام است. چهره ای خشن و عصبانی دارد. فیلم او در یوتیوب بیش از 16 میلیون بازدید داشت. در سال 2015 میلادی کاخ سفید روز جهانی گربه (8 آگوست) را با انتشار عکس جالبی از اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده و گرامپی گرامی داشت. صاحب گرامپی با فروش عکس های او به شرکت های تجاری به ثروت بسیاری دست یافته است و در اینستاگرام بیش از 2.5 میلیون دنبال کننده دارد.

معروف ترین گربه های اینستاگرام

معروف ترین گربه های اینستاگرام

 

نالا
نالا گربه ی بی پناهی بود که به مدت چهار سال در مرکز نگهداری از حیوانات بدون هیچ دوستی نگهداری می شد. صاحب قبلیش به خاطر مشکلات تنفسی نالا، او را به مرکز نگهداری حیوانات سپرد. پس از گذشت چند سال دختری به نام «پوکی» او را به عنوان حیوان خانگی پذیرفت و به خانه برد و در اینستاگرام برایش صفحه ای درست کرد. نالا در حال حاضر بیش از سه میلیون فالوئر دارد.

معروف ترین گربه های اینستاگرام

 

اسموثی
اسموثی به دلیل ملوس بودن بیش از اندازه اش در کانون توجه کاربران فضای مجازی قرار دارد. فالوئرهای او بیش از یک میلیون نفر هستند و طرفداران بسیاری از سراسر جهان دارد.

معروف ترین گربه های اینستاگرام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار