فیلمبرداری از آزار و تجاوز جنسی فرزند توسط مادر +عکس
کد خبر: ۱۱۷۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

برین پسربچه‌ای است که اکنون ۱۰ سال دارد. او همراه مردی که بدون ازدواج با مادرش رابطه دارد، در شهر کوچکی به نام اشتاوفن در نزدیکی فرایبورگ زندگی می‌کند.

به گزارش دویچه وله، حالا دادگاهی در فرایبورگ مادر او را به ۱۲ سال و شش ماه و شریک زندگی مادر را که سابقه بزهکاری نیز دارد به ۱۲ سال زندان محکوم کرده است.

فیلمبرداری از آزار و تجاوز جنسی فرزند توسط مادر +عکس

این زن ۴۸ ساله به همراه دوست پسر ۳۹ ساله‌اس کریستیان ل، برین را سال‌ها مورد سوءاستفاده و آزار جنسی قرار داده و او را در صفحات غیرقانونی اینترنتی در اختیار مشتریان پدوفیل در داخل و خارج از آلمان قرار داده است. زمانی که خبر این تبهکاری منتشر شد، کل آلمان را تکان داد.

این مادر و شریک زندگی او از تجاوز به کودک و آزار‌هایی که به او می‌رساندند، فیلم می‌گرفتند و در اینترنت می‌گذاشتند. بر صورت پسرک ماسک می‌گذاشتند و او را به زنجیر می‌کشیدند. دیدن این تصاویر برای پلیس و کسانی که با این پرونده در دادگاه سر و کار داشتند، کاری بسیار دشوار بوده است.

دادستان ابتدا تقاضای ۱۴ سال و شش ماه برای مادر برین و ۱۳ سال و شش ماه برای دوست پسر او کرده بود. این دو پس از اتمام دوره حبس خود باید در بازداشت پیشگیرانه بمانند. کریستیان ل. برای ماموران پلیس فردی شناخته شده است وسابقه آزار جنسی دارد. قرار است درآینده بررسی شود که چرا چنین جنایتی سال‌ها از چشم ادارات و مسئولان دولتی پنهان مانده است.

حالا یک خانواده دیگر سرپرستی برین را گرفته است. وکیل برین می‌گوید حال او با در نظر گرفتن شرایط زندگی‌اش "خوب" است.

جام نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
12 سال زندان قرار است چه مساله ای را حل کند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار