گم شدن یک معلول ذهنی پس از تصادف +عکس
کد خبر: ۱۱۷۷۳۲
تاریخ انتشار: 2018 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

تورج قنبرزاده ۳۳ ساله معلول ذهنی ۱۲ روز پیش منزل را ترک کرده و هنوز به خانه برنگشته است و مادرش از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فرزندش موضوع را به وی از طریق تماس با تلفن اطلاع دهند.

نامش قنبرزاده و ۳۳ ساله است و در شهرستان ورامین زندگی می‌کند، او معلول ذهنی است و البته برادرش هم معلولیت ذهنی دارد این‌ها حرف‌های مادر تورج بود که سراسیمه خود را به خبرگزاری تسنیم رسانده بود و درخواست کمک برای پیدا کردند فرزندش داشت.

اشک‌های مادر در فراق و دوری فرزندش قطع نمی‌شد و با همان حال عکس‌های تورج را به دست گرفت و گفت: ۶ مرداد فرزندم صبح از خانه بیرون آمده و از آن زمان تا به امروز به خانه برنگشته است.

 

گم شدن یک معلول ذهنی پس از تصادف +عکس

وی در خصوص ماجرای گمشدن فرزندش بیان کرد: تورج ۳۳ ساله است و معلول ذهنی است، اما من هیچ وقت حاضر نبودم فرزندم را به مراکز بهزیستی بفرستم و علی رغم اینکه وی و برادرش هر دو معلول ذهنی هستند، اما نزد خودم، همسرم و دو فرزند دیگرم زندگی می‌کنند. تورج از ۶ مرداد خانه را ترک کرد و پس از پیگیری‌ها مشخص شد که همان روز تصادف کرده و به بیمارستان امام حسین (ع) تهران منتقل شده است.

این مادر گفت: بر اساس فیلمی که از ورود پسرم به بیمارستان موجود است وی دقایقی بعد بیمارستان را ترک و تا به امروز مشخص نیست فرزندم کجاست.

وی گفت: البته موضوع را به کلانتری و پلیس آگاهی هم اطلاع داده‌ام و عکس فرزندم را در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و مکان‌های عمومی نصب کرده‌ام.

 تورج قنبرزاده معلولیت ذهنی داشته و فاقد کارت شناسایی است و از تمام هموطنانی که از وی اطلاعی دارند درخواست می‌شود با این شماره تلفن‌ها ۰۹۳۳۲۹۵۰۱۸۹-۰۹۳۳۴۵۸۰۲۳۹-۰۲۱۳۶۲۵۴۶۷۷ تماس بگیرند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار