واکنش علی دایی به صحبت‌های نماینده مردم کرمانشاه +عکس
کد خبر: ۱۱۷۶۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵

چندی پیش بود که قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نسبت به کمک‌های مالی جمع شده از سلبریتی‌ها گفت: سلبریتی‌ها هر چه زودتر باید کمک‌های مردمی را تعین تکلیف کنند. بر اساس گزارش ارائه شده از سوی استاندار کرمانشاه در نشست مشترک با اعضای کمیسیون اصل 90 و نمایندگان استان کرمانشاه 63 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در اختیار هلال‌احمر، 2 تا 2.5 میلیارد تومان کمیته امداد، 3 میلیارد و 200 میلیون تومان زیباکلام، 8.5 میلیارد تومان علی دایی و 5 میلیارد و 200 میلیون تومان خانم کلباسی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: بر اساس اظهارات استاندار، علی دایی تاکنون کار خاصی انجام نداده و خانم کلباسی حدود 52 خانه را شناسایی و قرار است بعد از پرداخت تسهیلات بازسازی هزینه باقی مانده را پرداخت کند؛ در مجموع این کمک‌ها نسبت به اقداماتی که باید در مناطق زلزله‌زده انجام شود، کافی نیست.


علی دایی در جدیدترین اظهارنظر خود درباره سخنان نماینده کرمانشاه گفت:

"آقای نماینده و مسئولی که می آیی شعار می‌دهی! از تریبون ملت سوء استفاده تبلیغاتی نکن !
من به خاطر عشقم کار می‌کنم با این مردم حال می‌کنم و احتیاجی هم به دروغ گفتن ندارم
در این شرایط بد اقتصادی جامعه به جای صحبت در مورد مردم و مشکلات مردم ،درباره خيرين و سلبريتی‌هايی که در زمان زلزله با حسن نیت جلو آمده‌اند، صحبت می‌کنی؟ در مراحل مشکلات ساخت و ساز یک بار جلو آمدی که کمک‌ کنی؟
حسابم چندین بار مسدود شد. برای گرفتن مجوز کسی نبود که من با او جلسه نداشته باشم. چقدر همین مجوز زمان برد. مال مردم دست من بود. من هرگز اجازه کم کاری نمی‌دهم و با شرکتی کار کردم که اصولی و عمری عمل کند حتی اگر گران تر شود.
از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کنیم چه در مورد زلزله و چه مسائل دیگرش چون ماست‌مالی بلد نیستم.
من حرف بلد نیستم و عمل می‌کنم. تا شاه‌رگ گردنم برود پای کارمان می‌ایستم. نه اینکه شعار دهم و تهمت بزنم.
پول‌های زیادی از بیت‌المال دزدی شده و از کشور خارج شده آن موقع این آقا کجا بود که یک بار پشت تریبون داد بزند. هزاران میلیارد از کشور خارج می‌شود شما آن روزها کجایید؟
من فقط به مردم جواب می‌دهم. اینکه من چه کرده‌ام و چه می‌کنم را با سند هر دفعه به مردم می‌گویم
نهادهای نظارتی و قوه قضائیه همه می‌دانستند چقدر پول به حساب ما وارد شده است و حالا شما صدایت را بلند می‌کنی و داد می‌زنی؟‌ تا الان کجا بودی؟ خیلی‌ها روی آوارهای زلزله‌زدگان عکس گرفتند تا در فضای مجازی منتشر کنند. آیا به جز این، کار دیگری برای مردم کردید؟
من وسط جام جهانی به کرمانشاه رفتم. در آن روستایی که کار می‌کنیم هنوز خیلی‌ جاها آواربرداری نشده، لوازم خانگی مردم و ماشین‌های لباسشویی‌شان زیر آوار مانده است. من مثل بقیه نیستم حرف نزنم و از حقم دفاع نکنم.
من علی دایی پول حلال خودم را نمی‌توانم ساده خرج کنم چه برسد به پول مردمی که به من اعتماد کردند."

واکنش علی دایی به صحبت‌های نماینده مردم کرمانشاه +عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تریلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
2
دمت گرم سالار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
2
عشقمی دایی
مردم
|
-
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
2
علی دایی اسطوره ... ما به شما بیشتر اعتماد داریم تا این نماینده هایی که فقط موقع رای جمع کردن سر و کله شون پیدا میشه... خیلی آقایی و خوب جوابشو دادی..
" پول‌های زیادی از بیت‌المال دزدی شده و از کشور خارج شده آن موقع این آقا کجا بود که یک بار پشت تریبون داد بزند. هزاران میلیارد از کشور خارج می‌شود شما آن روزها کجایید؟"
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار