مدل معروف در زلزله اندونزی
کد خبر: ۱۱۷۶۱۳
تاریخ انتشار: 2018 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
زلزله 7 ریشتری که چند روز قبل در جزایر اندونزی اتفاق افتاد 142 کشته و تعداد زیادی زخمی و بی‌خانمان به جا گذاشت. علاوه بر ساکنان محلی، تعداد زیادی توریست هم در این جزیره که مقصدی محبوب برای گردشگری است تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند.

مدل لباس معروف در زلزله اندونزی

مدل لباس معروف در زلزله اندونزیاختصاصی «تابناک با تو»؛ مدل معروف آمریکایی کریسی تیگن، لحظات ترس آوری که در هنگام وقوع زلزله در بالی اندونزی تجربه کرده بود را روایت کرد.

کریسی می گوید 15 دقیقه ترس و وحشت را همزمان با زلزله ی قوی تجربه کرده و می گوید در حالیکه کودکش را در آغوش گرفته بود از خانه خارج می شد و لباس مناسبی به تن نداشته است. کریسی لحظات دلهره آور ی از وقوع زلزله را نیز به صورت زنده برای طرفدارانش توئیت کرد.

شایان ذکر است که زلزله 7 ریشتری که چند روز قبل در جزایر اندونزی اتفاق افتاد 142 کشته و تعداد زیادی زخمی و بی‌خانمان به جا گذاشت. علاوه بر ساکنان محلی، تعداد زیادی توریست هم در این جزیره که مقصدی محبوب برای گردشگری است تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند. در بین این توریست‌ها، سلبریتی‌هایی از جمله دیوید بکام و خانواده‌اش و خواننده معروف جان لجند با همسر مدلش کریسی تیگن هم حضور داشتند.

مدل معروف در زلزله اندونزی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار