سرنوشت نامعلوم ۱۰ دستگاه پورشه قاچاق بعد از ۵ سال
کد خبر: ۱۱۷۵۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 07    -    ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

جمشید قسوریان جهرمی، در خصوص وضعیت ۱۰ دستگاه خودرو پورشه که در سال ۹۲ در استان یزد ضبط شده بود، اظهار کرد: سال ۹۲، ۱۰ دستگاه خودرو پورشه مدل ۲۰۱۴ وارد کشور شد که با مشکلاتی همراه بود.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: در آن زمان واردکننده این خودروها، برای ثبت سفارش روال قانونی را طی نکرده بود از این رو در همان زمان این خودرو‌ها ضبط شد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت مهلت ترخیص خودروها، این خودرو‌ها در دسته کالا‌های متروکه قرار گرفت.

جهرمی تصریح کرد:، اما با توجه به اینکه این پورشه‌ها هم بالای ۲۵۰۰ سی سی بودند و هم به زمان قانون ممنوعیت واردات خودرو برخورد کردند، امکان فروش این خودرو‌ها به عنوان کالای متروکه وجود نداشت.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: این خودرو‌ها همچنان در انبار نگه داری می‌شوند و برای فروش به شرط صادرات هم هنوز حکم نهایی پرونده توسط مرجع قضایی صادر نشده است.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هدایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
بسمه تعالی
پیشنهاد میگردد خودروهای مذکور با هدف ارتقای دانش فنی و ایجاد انگیزه به دانشگاههایی که دانشکده فنی دارند جهت دمونتاژ و بررسی ارسال گردند
کارگر ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
یه ذره از کشور فیلیپین یاد بگیریم
رئیس جمهورشون با بلدوزر از روی 100 تا ماشین قاچاق میلیاردی رد شد و اونها رو با اسفالت یکی کرد به این میگن مبارزه با قاچاق واقعی نه اینکه مثل ما بعد از پنج سال نمیتونیم تکلیفمون رو با این کالای قاچاقی مشخص کنیم واقعا جای تاسف داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار