ارتباط تلفنی مشترکان در ۸ مرکز مخابراتی مختل می‌شود
کد خبر: ۱۱۷۴۲۵
تاریخ انتشار: 2018 August 06    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شمشک، ابوذر و آزادگان از امروز ۱۵ مردادما آغاز شده و در مراکز مخابراتی پاسداران، انبیاء (شهرستان اسلامشهر)، توحید، لواسان و شهید عاطف از فردا ۱۶ مردادماه آغاز می‌شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شمشک با پیش شماره ۲۶۵۲ در محدوده شهر شمشک و در مرکز مخابرات ابوذر با پیش شماره‌های ۶۶۱۰، ۶۶۱۵، ۶۶۱۹، ۶۶۲۸، ۶۶۶۰ الی ۶۶۶۹، ۶۶۳۹، ۶۵۸۱، ۶۵۸۳ در محدوده بزرگراه فتح، بلوار معلم، شهید سبحانی، بلوار الغدیر به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

مشترکان مرکز مخابرات آزادگان با پیش شماره‌های ۸۶۰۳، ۸۶۰۴، ۸۸۱۷، ۸۸۴۹، ۸۸۵۰، ۸۸۵۴، ۸۸۷۳ الی ۸۸۷۶ نیز در محدوده سیبویه شمالی، عربعلی، کوچه دوازدهم و چهاردهم در ۳ روز آینده در ارتباط تلفنی خود با اختلال مواجه می‌شوند.

همچنین ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات پاسداران با پیش شماره‌های ۲۲۵۴ الی ۲۲۵۹، ۲۲۷۶ الی ۲۲۷۹، ۲۶۶۵ در محدوده جهانتاب، خیابان بیلگرپورغربی و در مرکز مخابرات انبیاء (شهرستان اسلامشهر) با پیش شماره ۵۶۸۳ در محدوده انبیاء، توحید، ا... اکبر، طالقانی از فردا به مدت ۳ روز اختلال دارد.

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات توحید با پیش شماره‌های ۶۶۱۲، ۶۶۴۲، ۶۶۴۳، ۶۶۵۷ الی ۶۶۵۹، ۶۶۹۰ الی ۶۶۹۴ در محدوده خیابان‌های آزادی، کلهر، بزرگراه نواب، رودکی نیز در ۷۲ ساعت آینده دارای اختلال خواهد بود.

مشترکان مرکز مخابرات لواسان از ساعت ۲ بامداد فردا ۱۶ مرداد به مدت ۴ ساعت و مرکز مخابرات شهید عاطف از ساعت ۲۴ فردا به مدت ۶ ساعت در ارتباط تلفنی خود با اختلال مواجه می‌شوند.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار