سفر‌ به سرزمین‌های امپراتوری‌های بزرگ
کد خبر: ۱۱۷۱۹۰
تاریخ انتشار: 2018 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
بهترین وقت سفر به مسکو و سنت پترزبورگ و شهر ساحلی سوچی، در تابستان است. به لیست تور‌های مختلف روسیه بر روی وب سایت همین آژانس نگاهی بیندازید و طبق هزینه‌ای که مورد نظرتان است، می‌توانید انواع هتل‌های سه ستاره به بالا را رزرو کنید.

در میان تمامی مقاصد گردشگری، چندتایی هستند که بسیار تاریخی و زیبا هستند و برای یک بار هم که شده، باید به آن‌ها سفر کرد. تابستان فرصت مناسبی برای سفر به این مقاصد پر‌طرفدار و ارزشمند گردشگری است.

سفر‌ به سرزمین‌های امپراطوری‌های بزرگ

تور روسیه؛ سرزمین کلیسا‌های رنگارنگ

تور روسیه، آن دسته از انتخاب‌هایی است که همه اهل سفر‌های دنیا، حداقل یک‌بار هم که شده دوست دارند به آن سفر کنند، تا از سرزمین تزار‌های روسیه و نویسندگان بزرگی هم‌چون چخوف و داستایوفسکی دیدن کنند.

سفر به این سرزمین، برای گردشگران ایرانی، چند سالی‌ست که متداول شده و آژانس مسافرتی مقتدر سیر با چارتر کردن پرواز‌های نوردویند روسیه، امکان این سفر‌ها را با این پرواز ایجاد کرده است.

بهترین وقت سفر به مسکو و سنت پترزبورگ و شهر ساحلی سوچی، در تابستان است. به لیست تور‌های مختلف روسیه بر روی وب سایت همین آژانس نگاهی بیاندازید و طبق هزینه‌ای که مورد نظرتان است، می‌توانید انواع هتل‌های سه ستاره به بالا را رزرو کنید. تمامی گردشگران بهترین خدمات را در هتل‌ها دارند و دارای ترنسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند. البته بسته به پکیج توری که انتخاب می‌کنید، ممکن است شامل سیم کارت رایگان روسی، صبحانه رایگان یا حتی پارک بازی و وعده‌های غذایی نهار و شام و دیگر خدمات هم شوید، با دقت با کارشناسان آژانس در انتخاب تور مشورت کنید.

در سنت پترزبورگ، این قلب تپنده روسیه، موزه هرمیتاژ که بسیاری از آثار هنری و تاریخی ارزشمند را در خود جای داده و مجموعه گرند پلس را ببینید و کافی است مسیر رود نوا را دنبال کنید، بسیاری از کاخ‌ها و ساختمان‌های قرن هجدهم و نوزدهمی را می‌بینید، خود را به رستوران یات برسانید و یک نهار سنتی خوب بخورید، می توانید با شی که نوعی سوپ کلم است شروع کنید و بعد سراغ یکی از انواع پلمنی یا کتلت‌ها بروید.

چند شبی هم در مسکو اقامت ‌کنید، از کاخ کرملین دیدن کنید و به میدان سرخ بروید و کلیسای سنت باستیل زیبا را ببینید. از بوتیک‌های خیابان پتروشکا دیدن کنید و غذاهای خوشمزه این شهر را در همین خیابان امتحان کنید.

دیدن روسیه یکی از تجربیات خوب در بین تمام سفر‌های شما می‌شود. به این سفر فکر کنید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

سفر‌ به سرزمین‌های امپراطوری‌های بزرگ

تور استانبول؛ قدم زنی در کنار تنگه بسفور

تور استانبول همیشه پر طرفدار است و این شهر زیبا، همیشه میزبان خوبی برای گردشگران ایرانی بوده است. هم قدم‌زنی در خیابان استقلال و کوچه‌های قدیمی محله سطان احمد به دل می‌نشیند و هم پاساژگردی‌های هیجان‌انگیزش که در چشم به هم زدنی ساعت‌ها می‌گذرد، در عصر‌های دل‌انگیز تابستانی، به کنار دریا بروید و از وزش نسیم دریا و تماشای کشتی‌ها، لذت ببرید.

حتما به دیدن برج گالاتا بروید، از بالای برج عکس‌های یادگاری بگیرید، از همانجا قدم بزنید و از روی بوسفور رد شوید. در این مسیر بسیاری از کافه‌های دنج استانبول را می‌بینید، راستی یادتان باشد، یک قهوه ترک و باقلوا خودتان را مهمان کنید.

با عبور از تنگه بوسفور به سمت سلطان احمد وارد می‌شوید، همین‌طور که این مسیر را دنبال می‌کنید، بسیاری از مغازه‌های صنایع دستی فروشی را می‌بینید، همین‌جا چند چیز بامزه بخرید و به عنوان سوغاتی‌ همراه خود به خانه بیاورید.

پرواز استانبول کوتاه است و با کودکان هم، سفر خوبی می‌شود و با توجه به این‌که هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره خوبی دارد، در کل هزینه سفر بسیار مقرون به صرفه خواهد شد. تمامی هتل‌های تورهای ترکیه آژانس مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان نیز هستند و روزتان را با صبحانه‌های رنگارنگ ترکی آغاز می‌کنید.

خط‌های پروازی ماهان، تابان، قشم ایر و زاگرس همه روز هفته، به استانبول پرواز دارند و از فرودگاه هم، با ترنسفر‌های آژانس مقتدر سیر، به هتل خود می‌رسید.

نمی‌شود سفر تابستانه به استانبول بروید و از چرخ زدن در جزیره‌های بیوک‌ادا و پرنس لذت نبرید، با کشتی‌هایی که درکنار پل گالاتا هستند، به راحتی به این جزیره‌های زیبا می‌رسید. در سواحل ماسه‌ای این جزیره‌ها، دوچرخه‌سواری کنید و آفتاب بگیرید و به همراه همسفران‌تان تنی به آب بزنید.

این سفر، یکی از بهترین خوش‌گذرانی‌های تابستانه است. با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و بار سفر ببندید و راهی استانبول شوید.

سفر‌ به سرزمین‌های امپراطوری‌های بزرگ

تور چین؛ سفر به سرزمین های آسیای دور

وقتی به کشوری سفر می‌کنید که تقریبا یک سوم جمعیت جهان را دارد، شگفتی‌های زیادی در انتظار شماست.

در پکن به دیدن دیوار مشهور چین بروید که به صورت مارپیچ، در میان تپه‌های شمالی شهر ساخته شده و از شهر ممنوعه، این مجموعه کاخ‌های سلطنتی دیدن کنید. با دیدن این دو مجموعه دست‌ساز بشری، قطعا شگفت‌زده می‌شوید. تنوع غذایی در این شهر بسیار زیاد است، گویی بر روی سفره‌ای رنگارنگ نشسته‌اید، از انواع سوشی‌های خوب گرفته تا نودل‌های خوشمزه و دامپلیگ‌های متنوع، دست‌تان برای انتخاب باز است.

در  منطقه پودونگ شانگهای، غذاهای خیابانی چینی را امتحان کنید، اگر می‌خواهید شانگهای را از بالا ببینید، به سکوی رصد برج جین مائو بروید و چشم‌انداز زیبای شهر را تماشا کنید. بلوار باند یا وایتان، نماد معماری شانگهای است، در کنار رود هوانگ‌پو قدم بزنید و یه تماشای غروب زیبایش بنشینید.

در چین هتل‌ها کیفیت خوب و قیمت ارزانی دارند و با خیال راحت، یک هتل سه ستاره ارزان می توانید رزرو کنید، البته واضح است که هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره چین، امکانات رفاهی بهتری در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. توجه داشته باشید که تمام هتل‌هایی که در وب سایت آژانس مقتدر سیر پیشنهاد شده‌اند، دارای صبحانه رایگان هستند و قبلا مسافران زیادی در آن‌ها اقامت داشته و رتبه رضایتمندی بالایی را دارند.

تور‌های چین با پرواز مستقیم ماهان اجرا می‌شود. برای انتخاب پکیج مسافرتی خود و اخذ ویزای توریستی چین، با کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای رفتن به این سفر هیجان‌انگیز، تور چین را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار