تمسخر عکس های منتشر شده ریهانا در مجله «ووگ»
کد خبر: ۱۱۷۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
در این تصاویر ریهانا در شکل و ظاهری متفاوت از قبل دیده می شود. او در این تصاویر ابروهایش را به طور کامل برداشته و به جای آن دو خط نازک گِرد را در بالای چشمانش کشیده است. این ابروهای نامعمول و نازک با رژ لب پر رنگ و آرایش تند او باعث شده تا طرفدارانش از او بخواهند که...

ابروهای ریحانا جنجالی شد!

ابروهای ریحانا جنجالی شد!اختصاصی «تابناک با تو»؛ پس از انتشار و نمایش عکس ریهانا، خواننده ی معروف روی شماره ی سپتامبر مجله ی ووگ بریتانیا، این خواننده با موجی از انتقادات و نظرات تند و گزنده مواجه شده است.

در این تصاویر ریهانا در شکل و ظاهری متفاوت از قبل دیده می شود. او در این تصاویر ابروهایش را به طور کامل برداشته و به جای آن دو خط نازک گِرد را در بالای چشمانش کشیده است.

این ابروهای نامعمول و نازک با رژ لب پر رنگ و آرایش تند او باعث شده تا طرفدارانش از او بخواهند که در همان شکل قبلی خود باقی بماند و خلاقیت هایش را بیش از هر چیز روی آلبوم ها و ترانه هایش اعمال کند.

ابروهای ریحانا جنجالی شد!

این انتقادات تا جایی پیش رفت که «ریچارد آرنولد» مجری معروف آمریکایی با گریم جدید ریهانا در برنامه اش حاضر شد و موجی از تمسخر و خنده را در استودیو به راه انداخت.

ابروهای ریحانا جنجالی شد!

لباس های ریهانا در این عکس ها از برند اسپانیایی «لووه» است و موهای او هم توسط جوزف ویلیامز با تاج گل آرایش شده است. ایساما فرنچ نیز گریم چهره ی ریهانا را برعهده داشته و با رضایت خود او ابروهایش را به این شکل درآورده است.

ابروهای ریحانا جنجالی شد!

ابروهای ریحانا جنجالی شد!

ابروهای ریحانا جنجالی شد!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
1
1
واقعا قیافه بدی داره . اصلا زیبا نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار