قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در بازار چقدر است؟
کد خبر: ۱۱۷۰۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

حسن شکوهی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت گوشت گوسفندی طی هفته‌های اخیر در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۵۰ تا ۵۱ هزار تومان به مغازه داران و ۵۴ تا ۵۵ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی افزود: نوسان قیمت دلار، سودجویی دلالان و رشد قاچاق دام زنده از جمله عواملی است که در آشفتگی و نوسان بازار گوشت طی روز‌های اخیر تاثیر بسزایی داشته است.

شکوهی با اشاره به اینکه نرخ گوشت همانند دلار غیر قابل پیش بینی است، بیان کرد: با توجه به آنکه شرایط، روز به روز بدتر می‌شود، با ادامه این روند تصور ما این است که افزایش قیمت در بازار ادامه یابد به همین علت خواستار برخورد با قاچاق دام زنده هستیم.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی شهرستان ری نرخ هر کیلو دام زنده سبک را ۲۴ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به نزدیکی عید قربان نگرانی‌هایی مبنی بر افزایش قیمت در بازار وجود دارد به همین علت باید از قاچاق دام و سودجویی دلالان جلوگیری شود چرا که ادامه نوسانات بازار موجب شده تا مصرف کنندگان توان خرید یک کیلو گوشت را نداشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: از مسئولان ذی ربط تقاضا داریم میزان واردات گوشت از ارمنستان و استرالیا را افزایش دهند و یا اقدام به واردات دام زنده کنند تا نوسان خاصی در عید قربان رخ ندهد چرا که نمی‌توان جلوی واسطه‌ها و سودجویی دلالان در بازار را گرفت.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
حرف مفت اگر گوشت کیلو ۵۵تومانی دیدید لطفا برای ما هم بفرستید در تهران دیروز گوشت بالای ۷۰هزار تومان بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
0
0
سلام. این که گوسفند رو دارند صادر می کنند هیچ اشکالی نداره. اگر دامدار ما پولدار بشه و تولید دام افزایش پیدا کنه. این خود یک توانمندی است. دولت می تونه از کشورهای دیگه دام زنده به قیمت مناسب وارد کنه که مطمئنا از مبلغی که صادر کننده ها دارند صادر می کنند ارزون تره. لذا یک تفاوت قیمت بین صادرات و واردات دام زنده گیر کشور می آد که اگر به جیب دامدار بره بسیار مطلوب هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار