موسیقی غذای روح انسان
کد خبر: ۱۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: 2018 August 01    -    ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
هنر در همه اشکال آن، از تئاتر و سینما گرفته تا موسیقی، تاثیر بسیار خوبی در بالا بردن کیفیت شرایط روح و روان انسان می گذارد. هنرهای مختلف باعث ایجاد حس لذت و آرامش در انسان می شود که در نتیجه ترشح هورمون هایی است که وقتی در معرض دیدن و شنیدن هنر قرار می گیریم، ایجاد می شوند.

جسم انسان برای داشتن سلامت و رشد به تغذیه مناسب نیاز دارد. انسان موجودی یک بعدی نیست و علاوه بر بعد جسمی، جنبه روحی و معنوی گسترده ای نیز دارد. از این رو باید نیازهای روحی وی نیز تامین گردد. موسیقی غذای روح انسان و عاملی در آرامش وی می باشد.

هنر در همه اشکال آن، از تئاتر و سینما گرفته تا موسیقی، تاثیر بسیار خوبی در بالا بردن کیفیت شرایط روح و روان انسان می گذارد. هنرهای مختلف باعث ایجاد حس لذت و آرامش در انسان می شود که در نتیجه ترشح هورمون هایی است که وقتی در معرض دیدن و شنیدن هنر قرار می گیریم، ایجاد می شوند. به طور کلی می توان هنر را غذای روح انسان نامید. اما به طور خاص یکی از محبوب ترین انواع و اشکال هنر، موسیقی را می توان در این زمره جای داد.

از این رو اگر به کلماتی که بسیار در گوگل یا سایر موتورهای جستجو سرچ می شوند نگاهی بیندازیم می بینیم دانلود آهنگ جدید و موزیک در رده های بسیار بالایی در جدول قرار می گیرند.

موسیقی غذای روح انسان

این خود به فراگیر بودن موسیقی اشاره دارد. برخی موسیقی های شاد را ترجیح می دهند. اما در مقابل افرادی نیز وجود دارند که موسیقی های آرام و آرامش بخش را بیشتر دوست دارند. خوشبختانه تولیدات موسیقی اینقدر وسیع و متنوع است که برای هر سلیقه ای آهنگ مناسب پیدا می شود.

بسیاری افراد موسیقی را برای فرار از سختی های زندگی و شاد شدن استفاده می نمایند و بیشتر به آهنگ شاد گوش می کنند. از این رو در سال گذشته خواننده های جوان و موفقی مانند بهنام بانی با ارائه آلبوم جدید و شاد توانستند خود را در میان این بخش از علاقه مندان موسیقی به محبوبیت بالایی برسانند.

آهنگ های محسن ابراهیم زاده هم میتواند حس و حال خوبی به انسان تزریق کند .

در ایام خاصی از سال به دلایلی مانند دلایل مذهبی، نوع خاصی از نوا ها بیشتر شنیده می شود. به عنوان مثال در ایام ماه های محرم و صفر که ایام شهادت حضرت امام حسین علیه السلام است بسیاری افراد به دانلود نوحه پرداخته و به ویژه در داخل خودرو به گوش کردن نوحه های مختلف می پردازند. بسیاری از نواها و نوحه های سنتی و قدیمی بعضا با موسیقی سوزناک و سازهایی مانند نی ترکیب شده و از نظر هنری نیز زیبایی فراوانی به دست می آورند.

سایت معتبر ایران آوا به آدرس Iranava.net امکان دانلود انواع موسیقی مناسب برای هر نوع سلیقه و همچنین موسیقی ها و نواهای مناسبتی مانند نوحه های ماه محرم را برای هموطنان عزیز مهیا کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار