نابودی خودروهای لوکس به دستور رئیس جمهور جنجالی
کد خبر: ۱۱۶۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین دستور نابودی بیش از 60 خودروی لوکس را داد. این خودها شامل پورشه، لامبورگینی، مرسدس بنز، موتورسیکلت هارلی دیویدسون بود.

نابودی خودروهای لوکس به دستور رئیس جمهور جنجالیرودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین دستور نابودی بیش از 60 خودروی لوکس را داد. این خودها شامل پورشه، لامبورگینی، مرسدس بنز، موتورسیکلت هارلی دیویدسون بود. دوترته در زمان نابودی این خودرها حضور داشت و در پایان این اقدام گفت من دستور تخریب دادم چون هنوز فساد وجود دارد و من نمی توانم آن را در یک روز پایان دهم.

گفتنی است، دوترته از جنجالی‌ترین روسای جمهور در جهان به حساب می‌آید. او که 71 سال سن دارد در زمان انتخابات ریاست جمهوری فیلیپین گفته بود در عرض شش ماه بزهکاری و جرم را در این کشور از بین می‌برد و هزاران مجرم را خواهد کشت. او در سخنانش از الفاظ زشت استفاده می‌کند و همواره مخالفانش را با لحنی گزنده خطاب قرار می‌دهد. دوترته در طول مبارزات انتخاباتی از محاکمه سریع و حتی کشتن بدون محاکمه برای مقابله با جنایت و قاچاق مواد مخدر حمایت کرد. وی همچنین وعده داد که با مقام‌های فاسد مقابله می‌کند. دوترته در جایی گفته بود در نوجوانی یک نفر را کشته است. دوترته به عنوان یک مرد هرزه از نظر ارتباط با زنان شهرت دارد. دوترته بر خود می‌بالد که چهار فرزند از چهار زن مختلف دارد. او همچنین در جریان نشستی در سال 1989 با لحنی زننده که با شوخی همراه است از لذت خود برای مشارکت در تجاوز گروهی به یک زن مبلغ مذهبی که اهل استرالیا است، حرف زد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
1
0
فکرشو بکنید مردمی که به این رای دادند چقدر می توانند مریض روحی و جنسی باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار