راه های کسب درآمد از خانه
کد خبر: ۱۱۶۲۵۷
تاریخ انتشار: 2018 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
ایده کسب و کار خونگی برای خیـــــــلی ها هیجان انگیزِ است ؛ وقتی دردسر استخدامِ کارمند، ساعاتِ ورود و خروج و حتی صبح زود بیدار و آماده شدن برای رفتن به سرِ کار باعث میشه خیلی ها دنبال کارهایی بگردند که تو خونه باشند و البته درآمد هم داشته باشند.

ده روش برای کسب درآمد از خانهبه گزارش «تابناک با تو»؛ ایده کسب و کار خونگی برای خیـــــــلی ها هیجان انگیزِ است ؛ وقتی دردسر استخدامِ کارمند، ساعاتِ ورود و خروج و حتی صبح زود بیدار و آماده شدن برای رفتن به سرِ کار باعث میشه خیلی ها دنبال کارهایی بگردند که تو خونه باشند و البته درآمد هم داشته باشند.

در ادامه، به شما خواهیم گفت چه کارهای پردرآمدی را میتوانید از خونه انجام بدید؛ آماده اید؟

روش هایی برای کسب درآمد از خانه

تایپ فری لَنسینگ :

فری لنسینگ چیست؟ تعریف عام آن میشود سایت هایی که کارمند و کارفرما را به هم لینک میکند؛البته به صورت آنلاین.  اگر به نوشتن علاقه دارید یا احساس میکنید میتونید از عهده کار های نوشتنی و تایپ کردن (یکی از ساده ترین کارها) برآیید، یا میتونید ترجمه کنید بهتر است یک حساب کاربری برای خودتون در این سایت ها درست کنید و منتظر مشتری تان باشید.

البته این تمام ماجرا نیست ! شما حتی میتونید پا فراتر بزارید و سایت خودتون رو بزنید و برای خودتون بنویسید و کسب درآمد کنید از طریق تبلیغاتی که به شما میشه… یک وبلاگ شخصی داشته باشید و یا در زمینه ای خاص شروع به نوشتن کنید… به همین سادگی !

 مربی ورزشی آنلاین شوید :

مگه میشه؟ البته! خیلی وقت است که حتی در کشور خودمون ایران اکثر چیز ها مانند مربی ورزشی اینترنتی هم شده. امروزه به لطف شبکه های اجتماعی همه در دنیای اینترنت، دنبال توصیه ها و مشاوره هایی برای زیبایی اندام و فیتنس و … هستند. شما هم با وسایل ارتباطات اجتماعی مانند اینستاگرام، واتس آپ، وایبر و … میتوانید کارتان را شروع کنید.

برای تبلیغات میتوانید از Twitter, Facebook,Pinterest ,LinkedIn , Google+ و البته وبسایت یا وبلاگ خودتون استفاده کنید.

 از خونه کارهای هُنری تان را بفروشید :

این ایده برای اون دسته افرادیست که دید هنری دارند و با دنیای هنر عشق می کنند. شما میتوانید ایده خودتون را در سایت های بازاریابی و فروش محصولات آنلاین  بفروشید البته باید درصدی به صاحب سایت هم بابت خدمات و فضایی که در اختیار شما قرار داده، بپردازید.

 خُرده فروشی آنلاین خودتون رو دایر کنید :

امروزه مردم بیشتر از قبل به صورت آنلاین خرید میکنند. از شارژ موبایل گرفته تا خودِ گوشیِ موبایل و حتی مبلمان! شما لازم نیست ساعات طولانی را اطراف شهر بگردید تا مردم از محصولات شما خریداری کنند… شما براحتی میتوانید به صورت آنلاین بلیط سینما و تآتر هم بفروشید و از این طریق درصدی پورسانت کسب کنید.

برای اینکار شما احتیاج به یک وبسایت یا وبلاگ دارید (که یک کمی نیاز به تخصص دارد…) و بعد کافیست با فروشنده محصولات در دنیای خارج از اینترنت وارد مذاکره شوید تا محصولاتشان را به صورت آنلاین بخواهید بفروشید.

روش هایی برای کسب درآمد از خانه

 بررسی وسایل تکنولوژیک جدید :

این ایده در ایران فعلا جا نیافتاده اما در کشور های اروپایی سایت هایی مانند houseparty.com , crowdtap.com هستند که به افراد داوطلب پول میدهند تا محصولات جدید کارخانه های بزرگ را تست کنند! اما با تازگی شرکت های داخلی نیز از این ایده استقبال کرده اند.

شما اگر وبسایت یا وبلاگی داشته باشید که محصولاتِ الکترونیکی را به مردم معرفی کنید و آنها را بررسی کنید، مطمئن باشید در صورت موفق بودنِ وبسایت یا وبلاگتان پیشنهاد هایی از شرکت های مختلف دریافت میکنید تا درباره محصولات آنها نیز رپورتاژ تهیه کنید و یا محصول آنها را تبلیغ کنید.

یعنی شما رسانه ای میشوید که مردم به شما گوش میکنند و برندهای برتر دنیا به شما پول میدهند تا شما به دنبال کننده هایتان بگویید چرا محصول جدید این شرکت، خیلی خوب است… ایده جالبیست ! یه سری به سایت زومیت بندازید متوجه میشوید.

سوییت یا اتاق اضافی خانه تان را اجاره دهید :

این ایده نیز در ایران کمتر شاهدش هستیم اما اگر میتوانید اتاق اضافی یا سوییتی دارید اجاره دهید، تو خونه خودتون نشسته و درآمد کسب خواهید کرد.

بازاریابی تلفنی کنید، از خونه خودتون :

اکثر شرکت های بزرگ یا تازه تاسیس در روزنامه های نیازمندی ها بدنبال بازاریاب های تلفنی هستند. بازاریاب های تلفنی، همان افرادی هستند که باید به لیستی از مشتری های احتمالی زنگ بزنند و محصول شرکت را جهت خرید به آنها پیشنهاد دهند.

بعضی از شرکت ها میخواهند شما از خود شرکت این کار را انجام دهید اما اگر بتوانید متقاعدشان کنید که این کار را به خانه ببرید ! تو خونه خودتون میشینید و فقط زنگ میزنید و تلفنی محصولات شرکت را میفروشید و از محصولاتی که اصلا خودتون تولید نکردید، فقط فروختید، سود می برید !

 از خانه، معلم سرخونه باشید :

اگر در هر حوزه کاری متخصص هستید مانند موسیقی، تدریس و مشاوره، آشپزی و … میتوانید علم خودتان را به دیگران بفروشید. شما میتوانید یک سایت برای خود دایر کنید، یا در شبکه های اجتماعی (باز هم…) صفحه ای برای خود درست کنید و بعد از جذب مشتری به صورت تلفنی، آنلاین (وِب کَم – ارتباط تصویری) و روش های دیگر به دیگران درس بدهید.

روش هایی برای کسب درآمد از خانه

 خیاطی کنید :

همه ی مردم لباس میپوشند و به تعداد افراد کره زمین سلیقه وجود دارد. شما میتوانید از تو خونه لباس هایی طراحی کنید، بدوزید و بفروشید ! یا حتی کیف، چمدان و … روش کار بدین صورت است ابتدا مشتری جذب کنید، سپس لباسی را که سفارش داده است بدوزید و به او تحویل دهید.

کارآفرینان جوان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار