علاقه عجیب مردم هلند به یک میوه
کد خبر: ۱۱۶۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
در حال حاضر بلوبری پس از سیب و گلابی سومین میوه ی پر کاشت در این کشور به شمار می رود. انجمن ملی آمار هلند گزارش داد که فروش بلوبری به نسبت 250درصد بین سالهای 2013 و 2017 و 8 درصد در شش ماهه ی نخست امسال افزایش یافته است. همچنین مساحت زمین های زراعی کاشت بلوبری صرف نظر از مساحت گلخانه ای به 970 هکتار می رسد.

علاقه عجیب مردم هلند به یک میوه

علاقه عجیب مردم هلند به یک میوهاختصاصی »تابناک با تو»؛ بسیاری از مردم هلند را به کشور آسیاب های بادی و گل ها می شناسند. فوتبال و کیک بوکسینگ هم از دیگر زمینه هایی است که مردم هلند به آن شناخته می شوند.

مردم هلند سبک غذایی منحصر به فرد خودشان را دارند. شاید جالب باشد که بدانید هلندی ها بیشترین مصرف «شیرین بیان» را در جهان دارند و هر سال 32 میلیون کیلوگرم شیری بیان مصرف می کنند تا جایی که آب نبات شیرین بیان از پرطرفدارترین آب نباتها در هلند است و یا اینکه هلندی ها سالانه 140لیتر قهوه می نوشند و در رتبه ی دوم بیشترین مصرف کنندگان قهوه ی جهان قرار دارند.

علاقه عجیب مردم هلند به یک میوه

در این گزارش قصد داریم تا شما را با میوه ی مورد علاقه ی هلندی ها آشنا کنیم. گزارش ها نشان می دهد که محبوبیت بلوبری در هلند به دلیل فواید آن برای سلامتی، افزایش چشمگیری داشته است. در حال حاضر بلوبری پس از سیب و گلابی سومین میوه ی پر کاشت در این کشور به شمار می رود.

علاقه عجیب مردم هلند به یک میوه

انجمن ملی آمار هلند گزارش داد که فروش بلوبری به نسبت 250درصد بین سالهای 2013 و 2017 و 8 درصد در شش ماهه ی نخست امسال افزایش یافته است. همچنین مساحت زمین های زراعی کاشت بلوبری صرف نظر از مساحت گلخانه ای به 970 هکتار می رسد. سایت «داچ نیوز» گزارش داد که این استقبال گسترده به دلیل تبلیغاتی است که درباره ی خواص بلوبری صورت گرفته.

سال گذشته واردات بلوبری به 9.8 میلیون کیلوگرم که سه برابر بیشتر از کل واردات در سال 2013 بود, رسید.  بیش از 50 درصد بلوبری های وارداتی به هلند از اسپانیا و پرتغال است.

علاقه عجیب مردم هلند به یک میوه

علاقه عجیب مردم هلند به یک میوه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
2
5
اونا فکر چین؟؟؟ ما هم اینجا داریم تو سر و کله هم میزنیم...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار