توضیح فرزند آقای بازیگر درباره سلفی‌های انتقادبرانگیز
کد خبر: ۱۱۶۱۶۰
تاریخ انتشار: 2018 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

فرزند جمشید مشایخی اعلام کرد که وضعیت عمومی پدرش بهتر است و می‌تواند به راحتی صحبت کند.

سام مشایخی درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: خدا را شکر حال پدر خیلی بهتر است و می‌تواند به راحتی گفتگو کند با این حال پزشکان به دلیل فضای کنترل و مراقبت در بخش آی سی یو ترجیح می‌دهند وی همچنان در این بخش باقی بماند.

وی با اشاره به عیادت هنرمندان از پدرش اظهار کرد: هر عزیزی که به دیدن پدرم آمده است اعم از هنرمند و افراد عادی اینقدر مفید بوده و به پدرم روحیه داده است که من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

مشایخی با اشاره به هنرمندانی که به تازگی از پدرش عیادت کرده اند، گفت: علی دهکردی، امین حیایی، محمدرضا گلزار، امین تارخ، پوری بنایی از جمله هنرمندانی بودند که در یکی دو روز اخیر به دیدن پدرم آمدند.

وی همچنین با اشاره به عکس سلفی که از چند هنرمند با پدرش منتشر شده است، گفت: این عکس بازتاب‌هایی داشت و برخی از هنرمندان فکر می‌کنند خانواده مشایخی با گرفتن عکس مخالف است، اما من توضیح دادم که در آن عکس هنرمندان حواسشان نبود که به پدرم بگویند او هم به دوربین نگاه کند و یا عینک بزند تا او هم با ظاهری آراسته و متوجه به دوربین نگاه کند.

فرزند مشایخی اظهار کرد: من آن لحظه نزد پدرم نبودم، هنرمندان ساعت ۹ شب به بعد به ملاقات آمده بودند و البته خیلی هم لطف کردند. من می‌دانم این عزیزان نیت خیر داشتند و این میان یک اشتباه سهوی رخ داد و اصلا منظور این نیست که این کار را تقبیح کنم که هنرمندان عکس نگیرند.

وی در پایان گفت: اکنون باقی هنرمندان هم نگران هستند که به عیادت پدرم بیایند درحالیکه عیادت هنرمندان باعث می‌شود روحیه اش بالا برود.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار