برنامه قطع احتمالی برق پایتخت برای ۲ مرداد
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
از وزارت نیرو، برابر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مشترکان تهرانی با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران است.

بر همین اساس به اطلاع می‌رساند این شرکت به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمان‌بندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته بر اساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است.

مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند و لازم به ذکر است که گروه‌های اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است.

برای مشاهده جدول قطعی برق استان تهران اینجا  کلیک کنید

کاهش هزار و ۳۷۰ مگاواتی مصرف برق
اوج مصرف برق در روز گذشته ۵۴ هزار و ۲۴۱ مگاوات ثبت شد که این رقم نسبت به روز یکشنبه هزار و ۳۷۰ مگاوات کاهش داشته است.
بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، اوج مصرف برق در روز گذشته، دوشنبه (یکم مرداد) به میزان ۵۴ هزار و ۲۴۱ مگاوات گزارش شد که در سال گذشته در همین زمان اوج مصرف ۵۳ هزار و ۵۷۹ مگاوات بوده است.
همچنین میزان مصرف برق صنایع در روز گذشته سه هزار و ۶۲۷ مگاوات بوده که در مقایسه با روز یکشنبه که میزان آن سه هزار و ۸۲۱ مگاوات ثبت شده، مصرف برق این بخش قدری کاهش داشته است.
مصرف برق در روز گذشته نسبت به روز یکشنبه، هزار و ۳۷۵ مگاوات کاهش داشته است که می‌توان گفت: با توجه به هوای گرم این ایام، مدیریت مصرف خوبی از سوی مشترکین انجام شده است و می‌طلبد همچنان این مدیریت ادامه یابد تا روز‌های آتی را با خاموشی‌های حداقل و بدون بحران سپری کنیم.
 

صداوسیما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
خیلی ممنونم از اطلاع رسانی و سایت خوب و همیشه فعال تابناک باتو .
این مسئولین محترم فکر نمی کنن که بخش های مرفه شهر که سهم بیشتری از امکانات رو دارن در مواقع جیره بندی هم باید سهم بیشتری داشته باشن؟؟؟؟؟؟
یعنی خداوکیلی مدیریت این آقایون رو باید یه فرقون ملات خرجش کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار