عامل «تفریح مرگبار» اعتراف کرد
کد خبر: ۱۱۶۰۶۱
تاریخ انتشار: 2018 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

جوان ۱۸ ساله‌ای که دوست ۳۱ ساله اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده است، در اولین جلسه بازجویی، ضمن اعتراف به جنایت گفت: چاقو را از دست مقتول گرفتم و ضربه‌ای به گردنش زدم!

متهم این پرونده جنایی که تنها ۴۸ ساعت بعد از وقوع قتل و با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد، در اولین جلسه بازپرسی در شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به تشریح جزئیات حادثه «تفریح مرگبار» پرداخت و گفت: آن شب (بیست و پنجم تیر) به همراه سه نفر از دوستانم تصمیم گرفتیم تا برای خوشگذرانی و صرف مشروبات الکلی به زمین‌های انتهای مجیدیه برویم. به همین دلیل مقداری مشروبات الکلی و سیگاری (حشیش) آماده کردیم و سوار بر خودروی تیبا به محل قرار رفتیم.

این متهم ادامه داد: بعد از نوشیدن مشروب و در حالی که سیگاری (حشیش) می‌کشیدیم، دوست ۳۱ ساله ام که حالت طبیعی نداشت به من ناسزا گفت و فحاشی کرد. او در حالی که مشغول بازی با چاقوی کوچکش بود در همان حال به سمت من حمله ور شد و تیغه چاقو را به صورت سطحی روی کتف چپم کشید که آثار آن هنوز هم روی کتفم وجود دارد. من که دیگر عصبانی شده و از سویی نیز ترسیده بودم چاقو را از دستش گرفتم و ضربه‌ای به گردنش زدم که متاسفانه تیغه چاقو به شاهرگ خورد و خون از آن فواره زد. وقتی دیدم خون‌ریزی گردن دوستم متوقف نمی‌شود، هراسان پیکر او را داخل تیبا انداختیم و به همراه دیگر دوستانمان به بیمارستان طالقانی رفتیم.

شب از نیمه گذشته بود که کادر درمانی او را روی برانکار گذاشتند و به اورژانس بردند. در همین حال ما هم برای آن که دستگیر نشویم از محل فرار کردیم.

 

گزارش خراسان حاکی است، بیست و هفتم تیر گذشته، جوان ۳۱ ساله‌ای که با ضربه چاقو به ناحیه گردن مجروح شده و از بیمارستان طالقانی به بیمارستان علوی انتقال یافته بود بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد گشوده شد.

 

با حضور شبانه قاضی احمدی نژاد و کارآگاهان اداره جنایی در سالن تشریح پزشکی قانونی تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که پیکر جوان مجروح نیمه شب بیست و پنجم تیر توسط سه جوان تیباسوار به بیمارستان طالقانی منتقل شده و سپس برای ادامه درمان به بیمارستان علوی انتقال یافته است.

 

گزارش خراسان حاکی است، با صدور دستورات ویژه قضایی، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی، موفق شدند با ردیابی‌های اطلاعاتی عامل اصلی نزاع را در بولوار لادن مشهد شناسایی و او را دستگیر کنند. این جوان ۱۸ ساله در همان مراحل اولیه بازجویی به قتل دوستش اعتراف کرد.

روزنامه خراسان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار