این خرس می‌تواند پس از مرگ خورشید نیز زنده بماند +عکس
کد خبر: ۱۱۶۰۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد که خرس آبی حتی بعد از مرگ خورشید نیز می‌تواند زنده بماند.

براساس گزارش «ورج»، خرس آبی موجودی آبزی کوچک با هشت پا است. این موجودات قادر هستند تا ۳۰ سال در یک فریزر، فضای خارج از زمین و یا سایر محیط‌های خشن زنده بمانند. اما مطالعه‌ای جدید جزئیات دقیق‌تری از این موجودات را برای ما به تصویر می‌کشاند. خرس آبی می‌تواند بیشتر از همه ما عمر کرده و حتی بعد از مرگ خورشید هم زنده بماند!

گذشته از این، خرس‌های آبی می‌توانند حتی در صورت مرگ تمامی جانداران، به زندگی خود ادامه دهند!

طبق گزارش «گجت‌نیوز»، در اینجا یک واقعیت عجیب وجود دارد! ما انسان‌ها موجودات بسیار ظریفی هستیم و حتی با کوچک‌ترین تغییرات اقلیمی ممکن است به کلی از بین برویم، اما شرایط برای خرس آبی متفاوت است، چرا که این جانور حتی بعد از مرگ خورشید هم زنده می‌ماند. در واقع این جاندار می‌تواند تا ۱۰ میلیارد سال آینده را در کره زمین زندگی کند!

این خرس می‌تواند پس از مرگ خورشید نیز زنده بماند +عکس

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
1
4
این موجود واقعیه ؟ فک نمی کنم !
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
این یه موجود میکروسکوپیه
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
خرس آبی یا خوکچه خزه‌ای (نام علمی: Tardigrada) جانور آبزی کوچکی با هشت پا است که به عنوان گونه‌ای از پیچیده‌ترین جانوران شدت‌دوست( یا فرین‌دوست (انگلیسی: Extremophile) به گروهی از ارگانیسم‌ها گفته می‌شود که در محیط‌های خشن و شدید فیزیکی یا شیمیایی - که عموماً بیشتر انواع زیست در آنها ناممکن است - زندگی می‌کنند. هریک از کهن‌باکتری‌هایی که تمایل به زندگی در محیطی خاص با دما و نمک زیاد داشته باشد را نیز شدیددوست می‌گویند.) شناخته شده است. این جانور یک شاخه از پوست‌اندازان است که کندرو تباران (به انگلیسی: Tardigrade) نیز خوانده می‌شود.

کندرو تباران شاخه‌ای از سلسلهٔ جانوران است با گونه‌های خرد جثه و با طول کمتر از نیم میلی‌متر که ویژگی آنها اتصال لَپ‌های پیشامغز به نخستین گره شکمی (abdominal ganglia) است؛ این جانوران چهار جفت پای شکمی دارند که به چنگال یا پنجه ختم می‌شود و بدنشان بندهای سطحی و پوستک غیر کیتینی دارد.
طول بزرگ‌ترین کندرو تبار از ۱٫۵ میلی‌متر بیشتر نمی‌شود و خیلی از آنها روزهای خود را صرف خوردن جلبک‌ها و باکتری‌ها و شنا کردن در قطرات آب خزه گلسنگ‌ها می‌کنند و به همین دلیل بدن بسیاری از آنها شفاف است. آنها می‌توانند در دمای ۲۷۳- و ۱۵۱ درجهٔ سانتی‌گراد زنده بمانند و می‌توانند تا سال‌ها بدون غذا و آب به زندگی ادامه دهند. این جانوران همچنین می‌توانند در برابر فشاری بیش از فشار عمیق‌ترین اقیانوس‌ها تاب بیاورند یا در محیط خلأ بیرون از جو زمین زنده بمانند.
منبع: سایت ویکی پدیا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار