درگیری لفظی مهمانان و اشتباه عجیب مهدی تاج
کد خبر: ۱۱۶۰۳۵
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال و فوتسال که قرار بود با نظم خاصی برگزار شود همانند سال‌های گذشته در اوج هرج و مرج آغاز شد و شرایط برای حضور مهمانان در مراسم بسیار سخت شده بود.

* مهدی تاج، وینفرد شفر، برانکو ایوانکوویچ، علی کفاشیان، محمد ناظم الشریعه، محمود فکری و جمعی از پیشکسوتان فوتبال ایران حضور داشتند.

* بسیاری از مهمانان با توجه به اینکه کارت ورود در دست داشتند نتوانستند وارد سالن شده و همین مسئله باعث شد تا برخی از آنان با عوامل برگزاری درگیری لفظی شدید پیدا کنند.

* در این بین گریه نوجوانی که اصرار داشت وارد سالن شده تا بتواند بازیکنان محبوب خود را از نزدیک ببیند جمعی از مهمانان را ناراحت کرد و عده‌ای به نشانه اعتراض محل برگزاری را ترک کردند.

* حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که به دلیل بی نظمی مراسم نتوانست وارد سالن شود با ناراحتی و گلایه از وضعیت موجود محل مراسم را ترک کرد. حسن روشن در این مورد گفت: برای گاو و گوسفند احترام بیشتری قائل بودند! برای برگزار کنندگان مراسم متاسف هستم.

* مراسم با مولودی خوانی میلاد حضرت امام رضا (ع) آغاز شد و دقایقی ابتدایی به این امر اختصاص داشت.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نخستین سخنران مراسم بود که از اهالی فوتبال به خاطر برگزاری مسابقات در یکسال گذشته تقدیر کرد. تاج در صحبت هایش اعلام کرد که رهبر انقلاب دو بار برای فوتبال پیغام دادند که ما هر دو بار باخته بودیم. درحالی که تیم ملی ایران در جام جهانی فقط یک شکست برابر اسپانیا داشت و مراکش را برد و با پرتغال هم مساوی کرد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار