لباس مورد علاقه ملکه اسپانیا
کد خبر: ۱۱۵۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
اما نکته جالب این است که ملکه لیتسیا این لباس را در چند مراسم رسمی پوشیده بود و گویا علاقه ی زیادی به آن دارد، او پیش از این هم لباس سفید خود را در ماه مه گذشته و در دیدار از جمهوری دومینیکن به تن کرده بود.

لباس مورد علاقه ملکه اسپانیااختصاصی «تابناک با تو»؛ پادشاه اسپانیا فیلیپه ششم و همسرش ملکه لتیسیا، در شهر بایلن جنوبی حاضر شدند تا نبرد خونین بایلن را که 210 سال پیش رخ داد و 2200 سرباز فرانسوی و 243 سرباز اسپانیایی در آن کشته شدند را، گرامی بدارند.

ملکه لیتسیا با دامن منحصر به فرد سفید خالدار چیفون با طراحی «کارولینا هیریرا» در این مراسم حاضر شد. پادشاه فیلیپه و همسرش در طول مسیر گفتگو و سپس از موزه باتل دیدار کردند، اما نکته جالب این است که ملکه لیتسیا این لباس را در چند مراسم رسمی پوشیده بود و گویا علاقه ی زیادی به آن دارد، او پیش از این هم لباس سفید خود را در ماه مه گذشته و در دیدار از جمهوری دومینیکن به تن کرده بود.

لباس مورد علاقه ملکه اسپانیا

لباس مورد علاقه ملکه اسپانیا

لتیسیا اورتیس روکاسولانو، ملکه اسپانیا، دختر یک روزنامه نگار و یک پرستار است که توانست مجری تلویزیونی موفقی شود. او انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حملات یازدهم سپتامبر و جنگ در عراق را گزارش کرده بود.

اما همه اینها وقتی به پایان رسید که او در سال ۲۰۰۳ میلادی نامزد وارث تاج و تخت اسپانیا شد و شغلش را به عنوان مجری تلویزیونی ترک کرد تا نقش جدیدش را به عنوان پرنسس آغاز کند.

لباس مورد علاقه ملکه اسپانیا

لباس مورد علاقه ملکه اسپانیا

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
چی چیز منحصر به فردی در این لباس هست؟ ما که نفهمیدیم!
ناشناس
|
Greece
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
مردم چه خوش شانسند ...ما تو ایران دنیا اومدیم اون اسپانیا و ملکه هم میشه ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار