کیت میدلتون و تقلیدش از مدل موهای دختر ملکه
کد خبر: ۱۱۵۸۷۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
الیزابت کاترین میدلتون یا کیت میدلتون ملقب به دوسش کمبریج همسر شاهزاده ویلیام است. آن چه بیشتر از همه توجه همگان را به خود جلب کرد کیت میدلتون و مدل موهایش بود که به نظر می رسید این موها قبلا جایی دیده شده است. آن طور که شواهد نشان می دهد کیت میدلتون از مدل مو دختر ملکه یعنی پرنسس در مراسمات تقلید کرده است.

کیت میدلتون و تقلیدش از مدل موهای دختر ملکهالیزابت کاترین میدلتون یا کیت میدلتون ملقب به دوسش کمبریج همسر شاهزاده ویلیام است. او پس از به پایان رساندن دوران مدسه اش به کالج مارلبرو رفت و پس آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد که همین امر زمینه ساز آشنایی او با شاهزاده ویلیام شد که سرانجام به ازدواج آن ها ختم شد. همین امر باعث شد تا رفتار و پوشش او مورد توجه رسانه ها قرار گیرد ولی آن چه بیشتر از همه توجه همگان را به خود جلب کرد کیت میدلتون و مدل موهایش بود که به نظر می رسید این موها قبلا جایی دیده شده است. آن طور که شواهد نشان می دهد کیت میدلتون از مدل مو دختر ملکه یعنی پرنسس در مراسمات تقلید کرده است.

کیت میدلتون و مدل موهایش در مقایسه با دختر ملکه

چیزی آشنا در مدل موهای کیت میدلتون وجود دارد، از انواع مدل موهای باز گرفته تا مدل های پوش داده شده، شینیون و یا لانه زنبوری!

پس از تماشا کردن به انواع مدل موهای انتخابی او در مراسم های مختلف، به نظر می رسد آنها در جایی دیگر نیز دیده شده اند. شاید به این دلیل باشد که کیت به نوعی انواع مدل موهایش را از دختر ملکه یعنی پرنسس آن که اکنون ۶۶ سال دارد، کپی کرده است.

اگرچه کیت میدلتون تنها ۳۵ سال دارد ولی به گفته هراستایلیست های مطرح، موهای پرنسس آن و کیت میدلتون تقریبا بسیار به هم مشابهت دارد. هر دو آنها خانم های مو مشکی با استایل کلاسیک هستند که حتی جنس موهایشان نیز از جهت پرپشتی و رنگ شباهت دارد. تصاویر زیر مدل موهای کیت میدلتون با تقلید از سبک موهای پرنسس آن است که مطمئنا آنها را جالب توجه خواهید یافت:

کیت میدلتون و مدل موهایش

پرنسس آن در سفر به استرالیا در سال ۱۹۷۰ همراه با مدل موی لانه زنبوری خود از یک تاج استفاده کرده است و در تصویر دیگر کیت میدلتون تقریبا همان سبک مو را البته با ارتفاع کمتر و بدون جواهرات تزئینی در بازدید از یک مدرسه در سال ۲۰۱۴ انتخاب کرد.

کیت میدلتون و مدل موهایش

پرنسس آن با چهره ای جوان و خندان در سال ۱۹۷۲ که با مدل موی جمع رسمی دیده می شود و امسال کیت میدلتون نیز در مراسم بفتا با مدل موی مشابهی ظاهر شد.

کیت میدلتون و مدل موهایش

مدل موی زیبا و باز پرنسس آن در سال ۱۹۷۱، این عکس توسط عکاسی به نام لورد اسنودان گرفته شده است. مدل موی نسبتا مشابهی نیز از کیت میدلتون مشاهده شده که البته تا حدی به استایل یک دختر جوان کم سن وسال نزدیک است.

کیت میدلتون و مدل موهایش

مدل موی شبهه دم اسبی پرنسس آن در ویمبلدن در سال ۱۹۷۳ و مقایسه آن با دم اسبی کیت میدلتون در سال ۲۰۱۳

کیت میدلتون و مدل موهایش

مدل موی جمع پرنسس آن در سال ۱۹۷۲ و مدل مویی از کیت میدلتون که شباهت زیادی به آن دارد.

کیت میدلتون و مدل موهایش

مدل موی پرنسس آن در سال ۱۹۶۸ و مدل امروزی تر از کیت میدلتون که در این مدل بخشی از موها را به داخل مو برده و جمع کرده اند

کیت میدلتون و مدل موهایش

مدل موی باز پرنسس آن در سال ۱۹۷۱ به سبک یک شخصیت تلویزیونی به نام دیزی دوک و مدل مشابهی از کیت میدلتون با موهای سشوار شده

کیت میدلتون و مدل موهایش

مدل موی جمع و بسیار کاربردی پرنسس آن در سال ۱۹۷۷ که هیچ گونه تار موی آویخته و یا حجم افزوده ندارد و می توان نسخه به روزتر این مدل شینیون را بر روی موهای کیت میدلتون مشاهده کرد.

کیت میدلتون و مدل موهایش

شاید این تنها عکس و نمایی نادر از پرنسس آن با موهای پریشان باشد که در سال ۱۹۷۱ در نروژ گرفته شده و تصویری از کیت میدلتون در کمبریج که موهایش با وزش باد بهم ریخته است.

پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
1
2
اصلا شبیه هم نیست موهایشان
خواننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
6
چیز عجیبی نیست رفته گفته عمه آرایشگر خوب سراغ داری؟ عمه هم آرایشگر خودشو معرفی کرده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
4
کیت میدلتون واقعا الگوی خوبی برای زنان می تونه باشه ، که دست از پلنگ بودن بردارند و به زیبایی واقعی و اصیل توجه کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
3
اینا مدلهای رایج و ساده هستند و هر کسی ممکنه استفاده کنه. کدام تقلید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
3
تابناک از تو بعیده
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
3
هر جور موهاشو درست کنه میگین تقلید کرده
مدل موها همه همینه دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
3
خب که چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار