خودکشی ناموفق در مجلس نمایندگان اردن/ عکس های کریستین رونالدو روی دستمال توالت های ناپولی/ علاقه ی یک مدل چاق به مگان مارکل/ مصاحبه عجیب یک قاتل در غنا
کد خبر: ۱۱۵۷۱۰
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 21    -    ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
بسته خبری؛
در این بخش، «تابناک باتو» در بسته ای ویژه، اخبار روز و جدیدی را برای شما آماده کرده با تیترهایی از قبیل: خودکشی ناموفق در مجلس نمایندگان اردن/ عکس های کریستین رونالدو روی دستمال توالت های ناپولی/ علاقه ی یک مدل چاق به مگان مارکل/ مصاحبه عجیب یک قاتل در غنا و ...که می توانید آنها را در اینجا دنبال کنید.

اخبار متنوع از سراسر جهاناختصاصی «تابناک  با تو»؛ در این بخش، «تابناک باتو» در بسته ای ویژه، اخبار روز و جدیدی را برای شما آماده کرده با تیترهایی از قبیل: خودکشی ناموفق در مجلس نمایندگان اردن/ عکس های کریستین رونالدو روی دستمال توالت های ناپولی/ علاقه ی یک مدل چاق به مگان مارکل/ مصاحبه عجیب یک قاتل در غنا و ...که می توانید آنها را در اینجا دنبال کنید.

خودکشی ناموفق در مجلس نمایندگان اردن

فعالان فضای مجازی اردن، فیلمی را در توییتر منتشر کرده اند که در آن یک شهروند اردنی تهدید به خودکشی می کند و قصد دارد خود را از بالکن مجلس نمایندگان این کشور پایین بیندازد. این اتفاق در جریان مناقشه مجلس اردن برای دادن رأی اعتماد به نخست وزیر جدید «عمر الرزاز» روی داده است. تاکنون انگیزه های این اقدام مشخص نشده است، با این حال نیروهای امنیّتی مانع خودکشی وی شدند. شایان ذکر است که در اواخر ماه مه سال جاری، اردن شاهد اعتراضات گسترده ای ضد قانون جدید مالیات بر درآمد و افزایش قیمتها بود. معترضین خواستار عزل و استعفای نخست وزیر «هانی الملقی» و تغییر رویکرد اقتصادی در این کشور بودند.

اخبار متنوع از سراسر جهان

عکس های کریستین رونالدو روی دستمال توالت های ناپولی

هنوز چند ساعت از رسیدن ستاره ی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو به شهر تورینوی ایتالیا نگذشته که تیم های رقیب برای خوش آمدگویی به او از روش های عجیب و توهین آمیزی استفاده کرده اند. هواداران تیم ناپولی ایتالیا، تصاویر کریستین رونالدو با پیراهن تیم یوونتوس را بر روی دستمال توالت های این شهر چاپ کرده اند. تیم فوتبال یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی امسال به مدت چهار فصل، در مقابل 105 میلیون یورو و در آمد سالانه 30 میلیون یورو برای رونالدو، او را از باشگاه سابقش رئال مادرید جذب کرده است.

اخبار متنوع از سراسر جهان

20 میلیون دلار برای مجری برنامه استند آپ کمدی آمریکایی

کمدین و مجری معروف آمریکایی «آلن دی جنرس» نخستین مجری تاریخ است که برای اجرای یک برنامه ی استندآپ کمدی که از شبکه Netflix پخش می شود مبلغ 20 میلیون دلار دریافت کرده است. الن دی جنرس مجری برنامه معروف The Ellen DeGeneres Show و تهیه کننده ی برنامه های موفقی از جمله Little Big Shots با درآمدی بالغ بر 87.5 میلیون دلار در رتبه ی نهم پردرآمدترین سلبریتی های فوربس قرار دارد.

بسته خبری

علاقه ی یک مدل چاق به مگان مارکل

به نظر می رسد تیپ و استایل مگان مارکل به الگوی مد برای میلیون ها زن در جهان تبدیل شده باشد. یکی از معروفترین آنها یک فشن بلاگر به نام «کیتی استورینی» است که سعی می کند با پوشیدن لباس های شبیه به مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا، شبیه به او به نظر برسد. او با این کار به ستاره ی فضای مجازی تبدیل شده و با وجود چاقی و اضافه وزن اعتماد به نفس بالایی دارد و پیش از این هم از تیپ و استایل مشاهیر دیگر از جمله پریانکاچوپرا و ایرینا شایک  تقلید کرده، اما با هیچکدام از آنها تا این اندازه مشهور نشده بود.

بسته خبری

بسته خبری

بسته خبری

 

ممنوعیت «فانکی بالی دنس» در برزیل

برزیل کشوری استوایی در آمریکای لاتین می باشد و فرهنگ های متنوعی را در خود جای داده است، بسیاری از مردم جهان برزیل را با کارناوال و رقص سامبا می شناسند. با وجود فقر و بالا بودن نرخ بی سوادی در این کشور، مردم برزیل همواره در حال دست افشانی و پایکوبی تا پاسی از شب دیده می شوند. یکی از انواع رقص های برزیلی «فانکی بالی دنس» است که در خیابان های شهرهای بزرگ این کشور انجام می شود و مصرف مواد مخدر ، روابط جنسی، اخلال در نظم و آرامش شبانگاهی و عمومی مردم از پیامدهای این رقص است که در سه سال اخیر در برزیل افزایش چشمگیری داشته است تا جایی که وزارت کشور برزیل اعلام کرد که هر گونه رقص فانکی در این کشور ممنوع است و هر کسی که با این قانون مخالفت کند بین سه تا ده سال به زندان خواهد افتاد.

وزارت کشور برزیل گفته که این رقص نه تنها باعث اخلال در نظم عمومی می گردد بلکه باعث تولد کودکانی می شود که پدران خود را نمی شناسند. آنها می گویند روابط جنسی کورکورانه در طول جشن های فانکی دنس در گوشه و کنار تاریک خیابان و تحت تأثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی دو پیامد بزرگ برای برزیل دارد: ۱. انتشار بیماری های خطرناک از جمله ایدز ۲. به دنیا آمدن کودکان از مادران نوجوان و پدرانی مجهول و ناشناس.

شایان ذکر است که برزیل در طول یک سال گذشته شاهد تظاهرات متعدد اعتراض آمیز مردمی بود که خواستار مقابله با رقص فانکی در خیابان های برزیل بودند.

بسته خبری

 

ربات های گارسون در پاکستان

در شهر مولتان پاکستان یک رستوران برای ارائه خدمات به مشتریان از ربات ها استفاده می کند. آنها ایده ی خود را از رستوران های چینی گرفته اند. ربات های گارسون در این منطقه از پاکستان با استقبال گسترده ای از سوی مردم روبرو شده اند.  بنا به گزارش «تایمز آو لاهور» این خدمات مدرن و سرگرم کننده تاکنون ناراحتی و انزجار ساکنان سنّتی و محافظه کار شهر - که  به معابد صوفی اش شناخته می شود-  را به دنبال نداشته است.

بسته خبری

بسته خبری

مصاحبه عجیب یک قاتل در غنا

در یک مصاحبه تلویزیونی عجیب در غنا, مهمان نقابدار که نامش فاش نشد ادعا کرد که هفده سال با شیطان زندگی کرده و 675 نفر را به قتل رسانده است. او گفت مقتولین را به عنوان قربانی تسلیم او کرده اند که بیشتر آنها سن پایین و کودک بوده اند. این مرد نقابدار که به نظر سی ساله می آمد در این مصاحبه که از تلویزیون غنا پخش می شد ادعا کرد که با ارواح تاریکی متولد شده و 650 روح شیطانی را تحت سلطه خود دارد. او ششصد کودک را که از سوی پزشکان و پرستاران شیطان پرست در غنا به او اهدا شده را به قتل رسانده است. تا کنون خبرگزاری های محلی غنا درباره ی تحقیق و پیگرد از او و اینکه چه اتفاقی پس از پخش مصاحبه رخ داده خبری منتشر نکرده اند.

بسته خبری

 

جنون مد در لبنان و جنجال یک برنامه صبحگاهی

در یک برنامه صبحگاهی در لبنان، کارشناس ورزش و سلامت برای تشویق کارمندان به ورزش و برقراری توازن بین کار و فعالیت های بدنی، با تیپ عجیبی در برنامه حاضر شد؛ او در قسمت سمت چپ یک لباس رسمی و در قسمت راست لباس ورزشی پوشیده بود. کاربران فضای مجازی هم به او حمله کرده و اقدام او را به نوعی جنون مد و عبور از خطوط نرمال تعبیر کرده و  در کامنت های کنایه آمیز معرفی این ایده ی عجیب را به دنیای مد و لباس از سوی این شبکه تلویزیونی تبریک گفته اند.

اخبار متنوع از سراسر جهان

خودکشی ناموفق در مجلس نمایندگان اردن/ عکس های کریستین رونالدو روی دستمال توالت های ناپولی/ علاقه ی یک مدل چاق به مگان مارکل/ مصاحبه عجیب یک قاتل در غنا

نكته روز: زنان ستون های خانه اند؛ نه فقط هنر و معماری یونان باستان بلکه بسیاری از تمدن های تاریخ سقف هایشان را بر ستون هایی از جنس زن استوار کرده اند؛ این اتفاق تصادفی نیست.

بسته خبری

عکس برگزیده: اینجا پاریس است. بعد از جشن پیروزی در جام جهانی.

بسته خبری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
4
57
اندوه لبنان کشت ما را
shahab
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
4
30
جانان من اندوه لبنان كشت ما را
بشكست داغ دیر یاسین پشت ما را
جانان من! برخیز باید بر جبل راند
حكم است باید باره تا دشت امل راند
باید به مژگان رُفت گَرد از طور سینین
باید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
2
9
ظاهرا رزمندگان ما می روند لبنان و سوریه شهید میشوند تا حجاب تو ایران قوی بشه!!
بچه بودیم می خوندیم...
واقعا کشت مارا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
24
4
اینها بیشتر مسیحی یا سنی هستن مسیحیانی که یادگارجنگهای صلیبی هستند شما ها یکم مطالعه کنید خیلی سوتین بابا همش دنبال شنگول بازی مسخره بازی هستن
این ملت نتیجه برنامه های جفنگ این اظهارات هستش
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
3
31
آخ اخ من این لبنانی هارو که می بینم جیگرم اتیش میگره بس که تو سختی وفشار وبدیختی هستن
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
6
20
مگر لبنانیها شیعه و مسلمان نیستند پس چرا حجابشان را رعایت نمیکنند مگر حجاب فقط برای ایرانیان است ؟ درصورتیکه انها عربند باید بیشتر از ایرانیهارعایت منند. چطوره یک گشت ارشاد هم برای انها فرستاده شود تا بیحجابهایشان را شلاق بزنند...
پاسخ ها
علي
| |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
اي خدا از بي‌اطلاعي!! بابا تو لبنان كه مسيحي و دروزي و سني و شيعه و حتي يهودي هستند چطور شما اينطوري مينويسي؟؟؟؟
يه كمي باسواد
| |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
علي جان غصه نخور متاسفانه بيسواد و بيسوادي غوقا ميكنه.....
كامنتهاي بالاتر رو هم كه ديدي....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
1
5
غم لبنان کشت ما را...........
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
2
2
اون عکس اخر نشون میده ادمها در همه جای دنیا تقریبا شبیه هم هستند(بی فرهنگ) و این زور قوانین صفت و سخت هست که باعث میشه یه سری کشورها با فرهنگ دیده بشن چیزی که در ایران یا قوانینش نیست یا اگه هست بهش عمل نمیشه والسلام!!1 حالا کی قوانین رو اجرا یا تصویب میکنه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
7
1
لبنان اگر نبود مخصوصا حزب الله لبنان به ایران حمله میکردن
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
1
4
تقصیر لبنان ومردم لبنان نیست مقصر ما هستیم که جهت خودشیرین کردن در ذهن مردم دنیا کمک میکنیم سفره نان خودمان خالی است اما کمک میکنیم
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
1
4
چقد دردناکه وقتی لبنان رو میبینم توی تلویزیون از بدبختی هاشون میگه اما توی واقعیت چیزی دیگه میبینم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
1
6
پول ایران بهشون ساخته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
2
رستی مسوول سیست خارجی تو کشورما کیه
آرش ای پی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
2
از حسن آقا چه خبر؟
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
4
1
با عرض معذرت کامنت ها رو خوندم دو مطلب به ذهنم رسید یا دوستان واقعا اطلاعات پایینی دارند یا واقعا خودشون رو زدن به خواب
لبنان دو قسمت شمالی و جنوبی آن کاملات متفاوت است حتی در جنگ سی و سه روزه اسرائیل یه حمله هم به قسمت شمالی اون انجام نداد قسمت جنوبی آن شیعه و هم مرز با اسرائیل هست پس اینقدر حرف خنده دار نزنید دقیقا همین مطلب در مورد فلسطین و قسمت غزه و کرانه باختری هست که درگیری در قسمت غزه با اسرائیل هست و جنبش تشکیلات به رهبری محمود عباس با اسرائیل مشکل ندارند
پاسخ ها
يه كمي باسواد
| |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
آقا نيما دمت گرم.....زحمت بنده رو كم كردين.....بسياري از ملت كه مطالعه نميكنن و اطلاعات ناقص و غلطشون رو بيشتر از فضاي مجازي به دست ميارند....و در همين حال و با همين اطلاعات در حد لاليگا سريع قضاوت ميكنند و تيكه ميندازند و فحش ميدن و.....
بابا يه كم مطالعه و تحقيق از منابع معتبر و غير مغرض هم بد نيست!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
4
پس چرا سنیها و مسیحیها و حتا خارجیها در ایران حق ندارن بیحجاب باشن ولی اونجا هستن ....
پاسخ ها
يه كمي باسواد
| |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
عزيزم اگه نيم نگاهي به قانون اساسي و سيستم حكومتي و تركيب جمعيتي دو كشور بندازي احتمالا به پاسخ سوالت ميرسي....
از قديم گفته اند بهتره به جاي ماهي، به طرف ماهيگيري ياد بدي....
بنده هم اميدوارم با اين سفارش و خواهش بنده كمي به سمت ماهيگيري از درياي اطلاعات و تاريخ و سياست و جغرافي و دين و .....تمايل پيدا كنيد تا ديگه براي يافتن پاسخ سوالات ساده تون محتاج ديگران نشين.
منم
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
سلام...
طبق امار حدود 45 درصد لبنان مسلمانن و مابقی از ادیان دیگه ان....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار