10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند
کد خبر: ۱۱۵۶۶۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
این خوراکی‌ها با کا‌رهای هنری و دلپذیری که روی آن‌ها انجام شده است، می‌توانند اشتیاق شما را برای امتحان کردن آن‌ها افزایش دهند؛ چه شما در امتحان کردن چیزهای جدید و تازه حریص باشید و چه بخواهید با نشان دادن این خوراکی‌ها به دیگران همواره چشم‌ها را به خود خیره کنید، باید گفت که این خوراکی‌ها به شدت مناسب پست‌های اینستاگرام هستند.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!«اختصاصی تابناک باتو»؛ عکس گرفتن از غذاها و خوراکی‌ها، به ما این اجازه را می‌دهد تا عکس‌ها و نظرات خود را درباره‌ی غذاهای گوناگون با دوستان، اعضای خانواده و یا حتی با انسان‌های غریبه‌ای که در فواصل بسیار دوری از ما زندگی می کنند، به اشتراک بگذاریم و این به خودی خود بسیار شگفت انگیز است، زیرا امروزه می توان بدون استفاده از جوانه‌های چشایی روی زبان از غذا لذت ببریم. تنها یک نگاه به این وعده‌های غذایی زیبا می تواند دهان شما را آب بیندازد.

این خوراکی‌ها با کا‌رهای هنری و دلپذیری که روی آن‌ها انجام شده است، می‌توانند اشتیاق شما را برای امتحان کردن آن‌ها افزایش دهند؛ چه شما در امتحان کردن چیزهای جدید و تازه حریص باشید و چه بخواهید با نشان دادن این خوراکی‌ها به دیگران همواره چشم‌ها را به خود خیره کنید، باید گفت این خوراکی‌ها به شدت مناسب پست‌های اینستاگرام هستند. خوراکی‌هایی که می‌توانند شما را به آوردن دوربین یا گوشی همراه خود وادار سازند تا احساستان را به هنگام نوش جان کردن هر تکه از این خوراکی‌های خوشمزه به ثبت برسانید.

تابناک با تو شما را به دیدن تصاویری از این خوراکی‌های زیبا، خلاقانه و خوشمزه دعوت می کند.

  • اگر علاقه‌ای به دسر دارید، می‌توانید این بستنی قیفی ماهی شکل را امتحان کنید

در بستنی فروشی «تای یاکی» در شهر نیویورک، می توانید تحسین شده ترین دسری را که تا به حال خورده اید، امتحان کنید. در حقیقت این بستنی قیفی‌ها برای جذابیت بیشتر به شکل ماهی درست شده اند. انتهای این بستنی‌های ماهی شکل سورپرایز دیگری را نیز با خود به همراه دارند. گاهی دم این بستنی‌ها با لوبیای قرمز و گاه با کاستارد پر می شوند.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • «تاکو» (یک نوع غذای مکزیکی)، خوراکی بسیار خوشمزه و خوش طعمی است. شاید هرگز به ذهنتان خطور نمی کرد که روزی بتوانید این غذای لذیذ را به عنوان یک دسر میل کنید مگر آنکه تاکو به شکل زیر در آمده باشد.

در ساخت تاکو بستنی، از تاکوهای معمولی و رایج الهام گرفته شده است. این خوراکی شامل بستنی رول شده، یک ویفر شیرین به عنوان نان تاکو و یک سری تزئینات مانند خوراکی‌های ریز رنگارنگی که بر روی آن‌ها پاشیده و نیز از تکه‌های میوه و آب نبات تشکیل می شوند. البته اگر شما تصمیم به درست کردن این خوراکی در خانه دارید باید گفت، در این صورت تنها یک اسکوپ بستنی با یک مشت تنقلات شیرین بر روی آن عایدتان می شود.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • در هنگام صرف غذاهای مکزیکی چه خوب است که «بوریتو پشمک» را نیز امتحان کنید

مجموعه پشمک، بستنی و تنقلات شیرین و خوشمزه احتمالاَ کابوس هر پدر و مادری برای حفظ دندان‌های کودکان خود از پوسیدگی است؛ اما این پشمک به قدری خوشمزه به نظر می آید که برای یک بار امتحان آن حاضرید عطایش را به لقایش ببخشید و حتی به خاطر آن به دندانپزشکی نیز مراجعه کنید.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • زمانی که برای خودتان یک ظرف پر از فالوده درست می کنید، احساس خواهید کرد که در کافه‌ای در بین کهکشان‌ها قرار گرفته اید

با استفاده از مقداری نودل بدون رنگ یا سفید، مقداری کلم بنفش که سایه‌ای از رنگ‌های دلپذیر به این نودل‌ها می دهد و نیز مقداری لیمو ترش یا اسانس لیمو ترش می توانید یک ظرف پر از فالوده‌‎های شیشه‌ای را آماده کنید که بسیار سریع، ساده و جادویی درست می شوند.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • تصور کنید اگر شما می توانستید قدرت یک گل رز را با یک بستنی تلفیق کنید، جهان به چه اندازه خنک و مطبوع می‌شد!

مقاومت در برابر هر نوع بستنی بسیار سخت و مشکل است. اگر روزی به شهر سیدنی در کشور استرالیا سفر کردید بهتر است که سری به بستنی فروشی «آی کِریمی»  بزنید و یک ژلاتو بستنی (یک نوع بستنی ایتالیایی) سفارش دهید.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • کسی که می گوید شما نمی توانید یک کیک را بنوشید به طور قطع «کیک میلک شیکی» را امتحان نکرده اند

«کافه بلک تپ»، کافه‌ای در شهر دبی است که می توانید در آن جا یکی از این کیک‌های میلک شیکی را برای خود سفارش دهید. این کیک‌های میلک شیکی با کیک، آب نبات‌های سفت، پاستیل، پشمک و شیرینی‌های رنگارنگ پاشیده شده روی کیک، درست می شوند.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • کیک «کروسانت»

تنقلات «فون فَتی» به لطف شیرینی‌های رنگین کمانی بسیار ریز، با رنگ‌های بسیار زیبا در میان لایه‌های ورقه ورقه شده کیک قرار گرفته‌اند. به علاوه، پنیر «ماسکارپونه» (یک نوع پنیرایتالیایی) پرشده در داخل کیک بیش از پیش آن را خوشمزه‌تر و دلپذیرتر کرده است؛ چون این پنیر طعم شیرینی کیک را در خود نگه داشته و شما را مشتاق صرف دومین کیک می کند.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • کیک‌های «کروسانت» (نوعی کیک فرانسوی) ورقه ورقه و بسیار خوش طعم هستند اما «دونات‌ها» شیرین تر و خوشمزه ترند. بنابراین انتخاب سخت خواهد شد.

چه اتفاقی می افتاد اگر شما مجبور بودید که بین این دو خوراکی خوشمزه یکی را انتخاب کنید؟ یک شیرینی پز نیویورکی به نام دومینیک انسل تمام دارایی و اندوخته زندگی خود را برای خلق شیرینی جدیدش به خطر انداخت. او «کرونات» را درست کرد. کرونات تلفیقی از کیک کروسانت و دونات است که اساساً این شیرینی می تواند طعم دو شرینی بسیار خوشمزه دنیا را به طور همزمان به شما ارائه دهد.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • این «میلک شیک» پر زرق وبرق «لاو شیک» نام دارد و به روشی ساده با چاشنی ‌های خوشمزه ادغام شده است.

در حقیقت این میلک شیک با خامه‌ی زده شده و همچنین سُس شکلاتی و خوراکی‌های زیبا، تزئین شده است. این میلک شیک جزو همان تنقلاتی است که قطعاَ دوست خواهید داشت تا با عزیزانتان آن را به اشتراک بگذارید.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

  • اگر روزی به لس آنجلس سفر کردید، حتما برای سفارش یک «کاتُن های» توقف کنید.

شما می توانید برای خودتان مقداری بستنی قیفی و یا حتی یک نوشیدنی سفارش دهید. همه‌ی آن‌ها با آب نبات‌های پنبه‌ای تزیین شده‌اند که حتی بستنی را نیز خوشمزه‌تر و لذیذتر می کنند. همچنین این بستنی‌ها آنقدر دلچسب و دوست داشتنی هستند که قطعاً شما سختی راه را برای چشیدن این بستنی به جان می‌خرید.

10 خوراکی بسیار خوشمزه که رژیم غذایی شما را به باد می‌دهند!

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
15
تابناک عزیز به نظر شما چند درصد از مردم ایران به این غذاهایی که اشاره کردید دسترسی دارند . نباید هر مطلبی را از سایتهای خارجی ترجمه کنید و بگذارید .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
صدا و سیما رو بگو با برنامه های آشپزیش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
2
0
خیلی خوب بودـ:))))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
2
1
مطلب خوبی بود.خیلی از قنادها و بستنی فروش ها می تونن از این مطالب الهام بگیرن و بستنیای باحال و جدیدی درست کنند. اینجوری فروششون هم زیاد میشه!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
این همه قندو شکر وخامه را مردم میخورند و با دوتا دودو دم قلیان بعدش هم میگیرند یک گوشه مینشینند میدونید نتیجه اش چی میشه.سکته در 30سالگی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار