سرقت از قطار‌های رایگان جام جهانی
کد خبر: ۱۱۵۶۴۲
تاریخ انتشار: 2018 July 20    -    ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

پاول بورتسف، رئیس واحد کسب‌وکار حمل‌نقل مسافری راه‌آهن روسیه از سرقت پتو، لحاف و زیرلیوانی توسط هواداران فوتبال از قطار‌های رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ که میان شهر‌های میزبان رقابت‌ها تردد می‌کرد خبر داد.

وی در این رابطه گفت: این یک حقیقت است که برخی از محصولات ما در قطار‌های رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ حالت یادگاری داشتند. البته ما با چنین پدیده‌ای به صورت روزانه مواجه هستیم، اما از آنجایی که ما یک شرکت با رویکرد‌های جدی محسوب می‌شویم باید اعلام کنیم مجموعه اقلام از دست‌رفته بالغ بر یک میلیون روبل است. ما حتی ورق‌ها و پوستر‌هایی را که در قطار‌های رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ قرار داده بودیم در تلویزیون و در دستان تماشاگران و ... دیدیم.

خبر دیگر از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مربوط به حمله هکر‌ها به سیستم رزرو بلیت‌های قطار‌های رایگان این رقابت‌ها است.

کریل پولیاکوف، مدیر دپارتمان حمل‌ونقل جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: تمام سیستم‌های ما در طول این رقابت‌ها بدون وقفه کار کردند و امنیت حمل‌ونقلی به صورت کامل انجام شدند. البته تلاش‌های زیادی برای آسیب‌رساندن به سیستم حمل‌ونقل جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و شکست قدرت امنیتی محیط‌های اطلاعاتی ما توسط عده‌ای از هکر‌ها صورت گرفت. با افتخار باید اعلام کنم که متخصصان ما کاری کردند تا تمام سیستم‌ها بدون هر گونه شکستی فعالیت کنند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در روز‌های ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر برگزار شد که با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار