سگی که بعد از سقوط از هواپیما، زنده ماند +عکس
کد خبر: ۱۱۵۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 19    -    ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

سگ‌ها یکی از حیوانات پر تلاش و پر جنب و جوش می‌باشند که می‌توانند برای صاحبان خود، سرگرم کننده واقع شوند. همچنین جالب است بدانید که یکی از حیواناتی که از گذشته بسیار دور با انسان‌ها همراه بوده است، سگ‌ها هستند که در زمینه‌های دامداری و مراقبت به انسان‌ها کمک می‌کردند.

با این وجود، روز گذشته خبری متفاوت از یک سگ اهلی در صفحات مجازی و رسانه‌ها انتشار یافت که موجب شوکه شدن همگان شد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت. روز گذشته خبر پیدا شدن سگ دو ساله ایی به نام "گسپار" پس از ۶ روز در صفحات مجازی منتشر شد که این یک خبر ساده و یا عادی نبود چرا که گسپار به علتی نامعلوم گم شده بود.

سگی که بعد از سقوط از هواپیما، زنده ماند +عکس

 

سالم ماندن سگ بعد شش روز از سقوط

صاحب گسپار به نام "جانیس کاویرس" در مورد پیدا شدن سگش این چنین گفت:"در ۲۸ ژوئن، من با اتوبوس به لکویکیو رفتم که متاسفانه در مسیر به یاد آوردم که گسپار را با خودم نیاورده ام و به همین دلیل به دوستم "لیگیا گالاردو" اطلاع دادم که گسپار را به لکویکیو با اولین پرواز بفرستد و در نهایت وی درخواست من را قبول کرد.

سپس لیگیا گالاردو در روز ۲۹ ژوئن، گسپار را از " سانتیاگو د. شیلی " به "لکویکیو" که در شمال شیلی واقع شده است با اولین پرواز فرستاد. لیگیا پس از تحویل گسپار به مسئولان فرودگاه، با من تماس گرفت که کار بارگیری گسپار را انجام داده است.

سگی که بعد از سقوط از هواپیما، زنده ماند +عکس

 

پس از چند ساعت من به فرودگاه لکویکیو برای تحویل گسپار رفتم که با خبری عجیب از مسئولان پرواز روبرو شدم. آن‌ها گفتند که متاسفانه گسپار، در حین پرواز در بیابان‌های آتاکاما به همراه سبدی که درونش قرار دادشت، پرتاب شده است.

من واقعا نمی‌دانستم چه عکس العملی باید از خود نشان دهم و از آن روز به بعد شدیدا احساس تنهایی کردم و برای رفع این مشکل به سازمانی که مخصوص جست و جو در بیابان‌ها با هواپیما است، مراجعه کردم تا بتوانند در این زمینه به من و سگم کمک کنند. این سازمان پس از ۶ روز جستجو در بیابان آتاکاما، در نهایت موفق به یافتن گسپار شدند که عملیات آن‌ها تحسین براگیز است".

تلاش بی وقفه صاحب سگ برای یافتنش

اینک پس از ۶ روز جستجوی مداوم، گسپار در کنار صاحبش جانیس قرار دارد و تنها مشکلی که برای گسپار در این ۶ روز رخ داد، کاهش وزن ۳ کیلوگرمی اش بود.

این اتفاق عجیبی بود چرا که واقعا جان سالم بدر بردن گسپار، یک معجزه ایی بیش نبود و برای جانیس و سازمانی که وظیفه یافتن گسپار را بر عهده گرفته بود، خبری شوکه کننده بود و اینک جانیس که صاحب گسپار می‌باشد، احساس خوبی از اینکه سگش مجددا به خانه بازگشته، دارد.

نمناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
چقدر وحشی که اینقدر راحت سگ بیچاره را در نا امنی تمام بارگیری کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار