آتش گرفتن ناگهانی L۹۰ در خیابان+عکس
کد خبر: ۱۱۵۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 18    -    ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

ساعت 6:15 صبح امروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری در بلوار ابوذر، خیابان ده‌حقی، خیابان وحدت به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 24 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته حسن ترابی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری L90 درگوشه‌ای از یک کوچه پارک بود که به دلیل نامعلومی طعمه حریق شد.

آتش گرفتن ناگهانی L۹۰ در خیابان+عکس

وی تصریح کرد: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه قسمتی از این خودرو کاملاً شعله‌ور بود و آتش در حال شعله‌ور ساختن کامل این وسیله نقلیه، یک درخت و خودروهای پارک شده در مجاورت آن بود.

ترابی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل و کشیدن لوله آبدهی اقدام به خاموش کردن آتش کرده و پس از کنترل و مهار کامل این حریق، به ایمن‌سازی محل حادثه مشغول شدند.

آتش گرفتن ناگهانی L۹۰ در خیابان+عکس

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به کسی آسیب نرسید همچنین دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناس آتش‌نشانی منطقه در حال بررسی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
1
نمی دونم چرا تازگی ها هرآتش سوزی کوچکی درحال گسترش به محله وشهرمیشه وآتش نشان هایرزمنده درعملیاتی پیچیده ونفس گیروخارق العاده اونوخاموش می کنند.بابا یه ماشین بوده دیگه آسمان خراش جهنمی که نبوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار