پیگیری رئیس مجلس برای حذف کنکور
کد خبر: ۱۱۵۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 17    -    ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

منصور غلامی وزیر علوم در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس با ارائه گزارشی از عملکرد بخش‌های مختلف وزارت علوم در دولت دوازدهم، برنامه‌های آتی این وزارتخانه در زمینه آمایش آموزش عالی کشور و ساماندهی مراکز دانشگاهی، ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، طرح ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی و اقدامات موثر برای پیشگیری و مقابله با تقلب علمی را تببین کرد.

وزیر علوم همچنین مواردی از قبیل مسائل معیشتی استادان دانشگاه ها، پاداش پایان خدمت استادان بازنشسته، مسائل دانشجویی و سایر چالش‌های موجود در آموزش عالی کشوررا با رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشت.
تحریم فرصتی مغتنم برای نمایش توانمندی های دانشگاه ها
لاریجانی در این دیدار با تجلیل از عملکرد وزارت علوم، بر ضرورت اجرای کامل آمایش آموزش عالی کشور تاکید کرد و لزوم پیش بینی راه کار‌هایی برای ارتباط بیشتر دانشگاه‌ها با بخش صنعت کشور را یادآور شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موقعیت تحریم فرصت مغتنمی برای نقش آفرینی دانشگاه‌ها برای حل مشکلات کشور است، خواستار اجرای قانون حذف کنکور شد و برای پیگیری تخصیص اعتبار لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت استادان و نیز حل مسائل و مشکلات پیش آمده برای دانشجویان، قول مساعد داد.

لاریجانی از وزیر علوم خواست ضمن تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، قانون مداری و حفظ استقلال دانشگاه‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
شما رو به هركي ميپرستيد كنكور رو بر نداريد
لطفا لطفا لطفا يه رانت ديگه واسه قبول شدن تو دانشگاههاي برتر ايجاد نكنيد. بزرگترين خيانتي كه ميتونيد در حق دانش اموزان كنيد همين كاره. چه بسا دانش اموزان نخبه بابت رانت بوجود امده نتونن به جايگاه واقعيشون برسن و بر اثر سرخوردگي حاصل از اين موضوع....
من خودم در سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري كنكور دادم. خودم هم در سال ٨٥ كه پرترافيك ترين كنكور ايران بود شركت كردم و البته كه خودم هم از اين بابت متضرر شدم و تا حدي دلخور از بابت اين نوع انتخاب دانشجو ولي اگه منصفانه بخوام قضاوت كنم به خدا قسم با شرايط موجود و وجود فساد و رانت در تمامي زمينه ها بهترين ، باز هم تأكيد ميكنم بهترين و سالم ترين راه موجود همين برگزاري كنكوره، شما رو به عزيزترين كسانتون در حق نخبه ها و دانش اموزان محروم مناطق مختلف كشور ظلم نكنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار