چرا فغانی باوجود رفتار خلاف شرع، طلبکار می‌شود؟ +تصاویر
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲
تعداد نظرات: ۱۲۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 15    -    ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

انتشار عکس‌های علیرضا فغانی داور بین‌المللی موفق فوتبال ایران در رسانه‌ها و فضای مجازی هنگام دست دادن و خوش‌وبش صمیمانه با یک داور زن جنجال به راه انداخت، آن هم در حالی که موفق‌ترین داور تاریخ فوتبال ایران در جایگاه مخصوص داوران ورزشگاه با همکاران خود سلام و احوالپرسی این‌چنینی داشته است.

تصاویر شکارشده از ورزشگاه و در حاشیه برگزاری بازی انگلیس - کرواسی نشان می‌دهد که فرناندا کلمبو داور زن حاضر در جام جهانی به سمت علیرضا فغانی رفته و با او که در سالیان اخیر همواره یکی از بهترین داوران فوتبال جهان بوده سلام و احوالپرسی می‌کند و فغانی نیز بدون در نظر گرفتن عرفیات شرعی و فرهنگ مسلمان ایرانی به احوالپرسی او پاسخ می‌دهد.

فغانی در این خصوص توضیح داده: این موضوع و صحبت‌هایی که درباره آن می‌شود کوچک‌ترین اهمیتی برای من ندارد. به همین خاطر نیازی هم نمی‌بینم که بخواهم توضیحی درباره‌اش بدهم. هر کسی هم هر چیزی که بگوید با تمام احترام مهم نیست. تمام تمرکز من روی بازی رده بندی جام جهانی است تا ماموریت خودم را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم.

فغانی عصبانی از انتشار تصاویر دست دادن اش با داور بززیلی اعلام کرد اگر در این باره او را آزار بدهند از ایران می‌رود و گفته می‌شود وی از سوئد به عنوان مقصد آینده اش در صورت آزار در ایران نام برده است.

 

چرا فغانی باوجود رفتار خلاف شرع، طلبکار می‌شود؟ +تصاویر

چرا فغانی باوجود رفتار خلاف شرع، طلبکار می‌شود؟ +تصاویر

فغانی همچنین در گفتگوی طلبکارانه با «ورزش ۳» پیرامون حرکت جنجالی اش گفت: «از هیچ کاری که در روسیه انجام دادم، پشیمان نیستم. به این هم فکر نمی‌کنم که چه برداشتی می‌شود. من اعتقاد خودم را دارم، البته که هیچ عکس کامل نیست، اما کاری نکرده ام که بخواهم پشیمان شوم.»

در اینباره نکات ذیل قابل تامل است:

الف: هرچند این رخداد تلخ در کمال تاسف رخ داده و داور مسلط کشورمان شان جایگاه نمایندگی جمهوری اسلامی را رعایت نکرده است، اما فغانی می‌توانست پس از انتشار تصاویر پخش شده از وی، صریحا عذرخواهی کند و به جای بیان عباراتی نظیر «بی اهمیتی نظرات در مورد این عمل» و یا «مهاجرت از کشور» به این مقوله پایان دهد؛ نه اینکه با یک فرافکنی ناشی از جو حضور در جام جهانی نقطه منفی و البته بزرگی در کارنامه اش باقی بگذارد.

ب: بدون شک حداقل حق و خواست ملت مسمان ایران، عذرخواهی رسمی فغانی برای زدودن این حرکت خلاف شرع از ذهنشان است. مردمان کشوری که خاستگاه، محل رشد و جایگاه اعزام فغانی‌ها به این تورنمنت‌ها هستند، خودداری، تدبیر و حفظ شان را از نماینده اعزامی ایران انتظار دارند. احترام به اعتقادات عموم مردم کشورمان حداقل انتظار از نماینده داروی ایران در یک تورنمنت بزرگ جهانی است.

ج: طلبکاری فغانی متاسفانه اینگونه تفسیر می‌شود که ایشان آنقدر ظرفیت پایینی دارد که پس از چند توفیق نسبی در این بازی‌ها به یکباره خود را در موضع بالاتر از مردم دیده و طلبکارانه از مردم و افکار عمومی رفتار می‌کند.

د: نکته دیگر که می‌توان در اینجا مجال پرداخت بدان هست هزینه کم برخی هنجارشکنی ورزشکاران خاصه در بین اهالی فوتبال است. تساهل مدیران با اعمال زشت برخی بازیکنان هنجارشکن و تبدیل این موضوع به رویه که قربانی شدن ارزش‌ها را در پی دارد، بدون تردید در گسترش این موضوع موثر است. اگر برخورد‌های جدی تری با برخی هنجارشکنان در عرصه فوتبال میشد امروز اینقدر فغانی میدان هنجارشکنی مذهبی را برای خود باز نمی‌دید!

هـ: مسئولین فدارسیون فوتبال اسپانیا در همان آغاز جام جهانی مربی تیم ملی خود را اخراج می‌کنند. آنهم با آن حساسیتی که فوتبال برای مردم اسپانیا دارد و این کشور قهرمان دور قبل مسابقات جام جهانی هم بوده است؛ بنابراین جدای از غیرت دینی و میزان حساس بودن به فرهنگ مردم، آیا مسئولین فدراسیون فوتبال ایران نیز اینقدر شجاعت دارند که یکبار اقتدار قانونی خود را نشان بدهند؟ یا همانند گذشته با تساهل و تسامح از آن می‌گذرند؟ فغانی می‌تواند درس عبرتی برای بسیاری از دیگران باشد که هم خلاف شرع می‌کنند و هم از افکار عمومی مردم کشورشان طلبکار هستند.

جهان نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
30
بنظرم آرزوی همه است که جایگاهی داشته باشن و به قوانین ناخواسته کشور دهن کجی کنن
من که کارشو قبول دارم
بعد از 40 سال کار رو به جایی رسوندید که شهروندی ترکیه شده تیزر تبلیغاتی برامون
چیزی از ایران نزاشتید
فرهنگ با قانون و بخشنامه ایجاد نمیشه برادر اینا همون مردم سال 57 هستند به امثال خودت که از همچین سیستمی دفاع میکنی نگاه کن اول
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
32
نویسنده گرامی انگار با فغانی خیلی مشکل داری
درضمن نظر شما ، نظر همه ی مردم ایران نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
25
واقعا براتون متاسفم که دنبال بدنام کردن افراد افتخارافرین هستید
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
26
بابا ول کنید این حرفارو راست میگید جلوی دزدیهارو بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
24
رفتار خلاف شرع؟؟؟
مگه شما وکیل بهشت و جهنم مردم هستی
به شما چه اخه.
زندگی خصوصی مردم رو به خودشون واگذار کنید و در زندگی دیگران دخالت نکنید.
خانم مجری مشروب میخوره و بدون حجاب در خارج ظاهر میشه مشکل نداره و همه ازش حمایت میکنید اها یادم رفت ایشون زن یه ژن خوب هستن.
علی
|
United States
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
21
برید بابا خلاف شرع! دمش گرم هم کارش خوب بود هم صحبتهای بعدش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
22
شما از طرف کدوم ملت حرف می زنید که می گویید فغانی باید عذرخواهی کند ؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
21
شما از جانب ملت ایران حرف نزنین لطفا
زندگی خودشون هست به خودشون ربط داره ببینید میتونید بلاخره یکی از بهترین داورهای جهانو از ایران فراری بدین یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
14
لطفا شلوغش نکنید. هر شخصی اعتقادات خودش رو داره. در مورد آقای فغانی اینطور مطلب نوشتن کاملا مغرضانه است. ایشون حق دارن. جایگاه ایران رو به بالاترین مکان در میان داورها رسوندن اونوقت یک عده فقط دنبال ایجاد حاشیه هستن. بجای تشکر، اذیت کردن نادرسته. دست بردارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
15
3
عمدا این کار رو کرده که بهانه رفتنش جور بشه شما بدبختید که منتشر می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
مگه رفتن بهانه میخواد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
19
من یکی از همین مردم هستم لازم هم نیست فغانی از من عذرخواهی کنه. لطفا شما هم از طرف مردم صخبت نکنید
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
17
به خاطر اینکه زندگی خودشه و داخل ایران هم نبوده و به هیچ فضول کاسه داغ تر از آشی مربوط نیست
میخوایید یک گشت ارشاد هم بفرستید روسیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
15
آخه اکثریت ملت این حرفایی رو که گفتید قبول ندارند چرا از طرف ملت ایران حرف می زنید
هر کی حرف میزنه میشه بلندگوی ملت ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
8
خیلی بیکاری بخدا تابناک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
15
جدی جدی امثال جهان نیوز و فارس چگونه به نمایندگی از مردم ایران با وقاحت حرف میزنن.. الان فغانی باید دقیقا از کی عذرخواهی میکرد ؟؟
خجالت بکشید... و برید تو همون پستویی که برای خودتون درست کردید...ِ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
7
خبرنگارها و عکاسان غربی جون خودشون رو به خطر می اندازند و خودشون رو تو دردسر میندازند تا خبر دست اول و تیتر یک تهیه کنند
بعضی از خبرنگارها و عکاسان ایران بقیه رو به دردسر میندازند تا خبر تیتر یک تهیه کنند
اونوقت بگید ایرانیها نوآوری ندارند منتها همیشه از نوع ایرانیش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
9
چی میگی واسه خودت؟؟؟ دمشم گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
16
1
متاسفانه عده ای آگاهانه سعی دارند ضد ارزش ها را در جامعه ارزشی کنند .
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
10
حالا یک نفر دورویی به خرج نداده و اعتقاد واقعی اش را بیان کرده به مذاق شما خوش نیامد؟! باید می گفت باد خانم کلمبو را پرت کرد بغل من؟!! شورش را در آوردید به خدا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
18
این حرکت را احمدی نژاد بعنوان یک رئیس جمهور حزب اللهی با مادر هوگوچاورز انجام داد باهاش چیکارکردین؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
11
هرکسی که موفق میشه درنهایت از بین میبریدش.به عقاید هرکس احترام بذاریم
ناشناس
|
Sweden
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
11
چرا فکر می کنید که همه باید مثل شما فکر کنند؟ این تفکر شما است نه تفکر اقای فغانی . اینقدر مسائل را از دیدگاه ایدئولوژیک خودتان قضاوت نکنید. مردم از این قضاوتها خسته شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
11
خلاف شرع مال مردم خوریه ..............رانت خوریه ..........خلاف شرع یعنی قاضی رشوه بگیره رای نا عادلانه بده...........خلاف شرع یعنی با اسم خدا وپیغمبر صندوق بزنی ومال مردم بینوا رو بالا بکشی .............جمع کنید این کاسه وکوزه ریا را.............
بینام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
9
تابناک کاسه داغتر از آش نشو لطفا
انقدر تو این 40 سال گیرای بیخود به مردم دادیم که الان سطح فرهنگمون به اینجا رشیده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
8
بایدم طلبکار باشه، ملت خسته شدن از فضولی های شما
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
8
با سلام
دیگه بس کنید. اگه این سایت رسانه آزادی هست لطفا منتشر کنید.
تو این مملکت ما از ابتدای صبح تا آخر هر شب شنونده اخبار دزدی، اختلاس و رانت از اموال بیت المال هستیم. اینها خلاف شرع نیست؟؟؟؟ فقط تیکه پارچه ای که فغانی به اسم کراوات دور گردنش بسته و در کشور دیگه با یک خانم دست داده خلاف شرع هست؟؟؟!!!! چطور ما هر کسی وارد کشور خودمان میشه مجبورش میکنیم طبق قوانین ما رفتار کنه ولی اگه کسی خارج از کشور شد باید طبق باید از عرف و قانون اون کشور فاصله بگیره!!! اگه اینجور فکر کنیم یعنی شهروندان ایرانی گروگانهای عقیدتی و حقوقی نظام اسلامی هستند!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
9
لطفا از طرف مردم نظر ندید
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
6
از نظر من که میگید خواست ملت ایرانه هیچ اشکالی در اون نیست . نه فغانی منقلب شده نه فرناندو نه من بیننده
کاترین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
1
6
لطفا از طرف ملت حرف نزنید ملت از اختلاس ودزدی شما به اصطلاح مسلمانان دق کرده حالا یک دست دادن شد گناه تازه اقازاده هاتون که تو خارج حتما دارند کافر مسلمان میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
7
واقعا متاسفم براتون... وسط اينهمه ماجرا.. از يه دست دادن پيش پا افتاده كه جز آداب معاشرته حرف ميزنين... سريعم ربطش ميدين به شرع ... واي نميدونم اسلام از دست رفت و اين حرفا... چطورياس واسه اينهمه گروني و دزدي و اختلاس و هزار جور كوفت و زهرمار ديگه.. گلوتون پاره نميكنيد؟؟؟؟؟؟؟ اسلام از دست نميره اونوقت//!!!! بي چشم و رو ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
9
خوب کرده. نوش جونش.
علش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
11
1
عرش خدارو لرزونده طلبکار هم هست
افسوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
2
8
بسيار هم كار خوبي كرده و به سايت قرون وسطايي مثل تو ربطي نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
1
8
هم رفتار ایشان و هم پاسخش کاملا درسته، نیازی به کاسه داغتر از آش بودن شما نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
7
ایشان افتخاری برای ایران است و اکثر ملت از ایشان متشکرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
6
طلب کار هست چون به شما هیچ ارتباطی نداره!
چرا در زندگی دیگران دخالت میکنید؟
ایشون هیچ کاری خلافی در روسیه انجام ندادن. چرا باید به شما پاسخ بدن؟
اگر ایشون هم مهاجرت کنند خیالتون راحت میشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
5
رخ داد تلخ؟ در کمال تاسف؟؟؟؟؟؟ یعنی چی اونوقت تابناک. لا اکراه فی الدین . آقا دست از سر مردم بردارید .
ملک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
6
تابناک از تو بعیده
من با فغانی موافقم
به کسی چه....
pedram
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
5
چرا از مردم مایه گذاشتید هرکسی تو اعمال خودش آزاده اگر هم گناهی مرتکب شده باشه ملاک تشخیص اون ما نیستیم . چون ما ازدل اون خبر نداشتیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
4
منظور از این مردم ناراحت که میفرمایید چه کسانی هستند ؟؟؟ ما که اعتراضی نداریم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
4
چقدر سخیف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
5
شاید ایشون اعتقادی نداره همه چی رو با مذهب قاطی میکنید مگه هرکی ایرانیه باید مسلمون باشه زوری
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
4
تابناک خودت می فهمی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
5
همه مشکلات مملکت حل شد ، این مهمترینش بود !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
4
بنظر شما اين موضوع خيلي مهم است كه مجبوريد مطلب برايش بنويسيد؟ نكند ميخواهيد مثل مائده هژبري برايش تبليغ كنيد؟ اگر فكر ميكنيد و تيتر ميزنيد او نماينده كشور ماست و بايد رعايت برخي مسائل را بكند يادتان باشددر حال حاضر دنيا كشور مارا بخاطر بي لياقتي مديران ،فساد اداري وحشتناك، اختلاسهاي كلان ، بحرانهاي زيست محيطي خودساخته ، ... ميشتاسد نه با دست دادن فغاني با يك همكار زن . تازه كاري كه او كرده در بسياري از كشورهاي هم پيمان مثل سوريه عادي است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
6
آقای فغانی برای چی باید عذرخواهی کنه ؟
مسئولین که باعث بدبختی مردم شدن عذرخواهی نمی کنند !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
3
خجالت بکشید. زورتون به کله گنده ها نمی رسه به اینها گیر دادید. برای فکر بیمارتان متاسفم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
زنده باد فغانی اقا دست بردارید از این حرفهای خاله زنک بازی تموم کنید الین حرفها رو یه احوالپرسی کرده میتونید شما نگاه نکتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
من بعنوان یه مسلمان ایرانی میگم که طبق آیه صریح قران مجید و عزیز: ولا تجسسوا....
واااای بر شماها که اینقدر تجسس می کنید...
مگه فغانی رو میخوان بذارن توی گور تک تک مسئولین کشور؟
مسخره ای واقعا... مملکت رو به آشوب کشیدن و گندش همه جا رو گرفته اون وقت تو از فغانی حرف مفت می زنی و رسانه میلی هم بخاطر پرت کردن حواس مردم از اوضاع مزخرف کشور اعترافات زوری یه دختر بچه رو پخش می کنه....
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
3
چیزی که از نوشته شما برمیاد این هست که ظاهرا شما بیشتر از ایشون طلبکار هستین.چرا فکر میکنید ایشون باید توضیح بدن؟و اصلا در کجای اسلام گفته شده که دست دادن با زنها حرام است.اونهم در ورزشگاه جلوی چشم همه؟؟؟؟
فکر نمیکنید زمان اون رسیده که از دخالت در امور شخصی بپرهیزیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
بابا کم فضولی کنید آخه به شما چه ربطی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
چرت و پرت نگو . زندگي خودشه به من و تو هيچ ربطي نداره
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
تابناک تو چرا از طرف ملت ایران حرف میزنی و قضاوت میکنی؟مگه احمدی نزاد از ملت ایران عذرخواهی کرد که مادر چاوز را بغل کرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
دمش گرم. اتفاقا خوب جوابی داده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
مگر کار حرام کرده؟ چرا به این مسایل بی اهمیت اینقدر بها میدید؟ مگر اختلاس کرده یا موسسه مالی اعتباری زده پول مردم رو بالا کشیده و بعد بانک مرکزی سر مردم رو شیره مالیده؟؟؟؟؟؟ آون کار خلاف نکرده
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
مگر چیکار کرده کرده که عذرخواهی کنه
ذهن تو مریضه
مجیدوووو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
بخاطر اینکه اینقد بدبخت و عقده ای هستید که بجای پرداختن به معیشت مردم به مسائل حاشیه ای میپردازید و نمیتوانید برای همون دلواپسان جا بندازید که اگر به فکر معیشت و شکم خانوارهای مملکت خودمون نباشیم نوامیس ما برای پر کردن شکمشون مجبور میشن خودفروشی کنند.
خجالت بکشید و دست از مباحث شرم آورتون بردارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
بسیار جواب منطقی و محکمی داده
ول کنین این مسخره بازیا رو
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
خب حالا اون آقا مادر چاوز رو بغل کرد چی شد ؟ که باید به این بیچاره گیر بدیم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
تو چه حقی داری از طرف ملت ایران حرف بزنی؟ بجز شماکسی دیگه ای ناراحت نشده. همین مشکلات و افکار مریض امثال جنابعالی که باعث شده همه جوانها و استعدادهای کشور بفکر فرار از این کشورند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
احتمالا فغانی به ضرر تیم مورد علاقت سوت زده داری نهایت تلاش تو میکنی که فراریش بدی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
بهتره اول جلوی خلاف شرع های بزرگی مثل چپاول بیت المال، اختلاسها، عدم پاسخگویی مسئولین به مردم در خصوص اقتصاد بیمار از بی تدبری ها و ... داده بشه. بعدش نوبت علی آقای فغانی.
در ضمن این موضوع شخصیه و به خودش بر می گرده و لطمه ای هم به وجه کشور اسلامی ما نخواهد زد چون یک دیدگاه فردی تلقی میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
به اعتقاد خودش کار بدی نکرده ،پس به اعتقادش احترام بگذارید.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
چه کسی نمایندگی به ایشون داده، خودشونم گفتن اگه فکر می کنید نماینده خوبی نیست صلب تابعیت کنید، والا خیلی از ایرانیها هستن که بیرون کشورشون اسوده تر از داخل کشورشون هستن.
و ایرانی بودن را جبر جغرافیایی می دانند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
چرا از جانب مردم بیانیه صادر میکنید؟یه آمار بگیرید ببینید چند درصد مردم با رفتار فغانی مشکل دارن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
كي به شما اجازه داده كه از طرف ملت ايران از آقاي فغاني درخواست عذرخواهي كنيد؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
ما مردم ایران از مواضع فغانی قاطعانه حمایت می کنیم .
تابناک تو هم اگر راست میگی یک نظر سنجی در این زمینه بذار تا متجه موضوع بشی.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
نظر كارشناس سايت تابناك كاملا درسته

اما بايد از اين كارشناس عزيز پرسيد در كشور عزيزمون شاهد يك شير بي يال و دم و اشكم در برخورد با متخلفين روبرو هستيم. متاسفانه وزير محترم اطلاعات كه بايد پيشتاز برخورد با متخلفان اقتصادي باشه طي سخنان نغز به برخورد همراه با رأفت اسلامي با اونها اشاره ميكنه تا جايي كه اعتراض مقام معظم رهبري رو درباره سخنان اشتباه ايشون ميشنويم كه در اخبار سايت شما هم منتشر شد. متاسفانه برخورد قاطع با هنجار شكنان در هيچ حوزه اي از جمله ورزش مرسوم و معمول نيست.
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
جواب افکار عمومی و شرع و عرف و قانون و چه و چه رو ولش کن!!!
جواب همسرشو چی میخواد بده؟؟ :))))))))))
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
1
20
شرع برای شما فقط حجاب و دست دادن هست اختلاس دزدی احتکار ارز و سکه قاچاق جزو خلاف محسوب نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
والا ما هرچی اختلاس گر و محتکر و دلال ارز و سکه می بینیم دو تابعیتی هستند و وضع حجاب خانوادشون خراب.
ali
| |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
درود بر فغانی که آبروی از دست رفته ایران را با این وضعیت اختلاسها و مدیران بی کفایت، کمی بازخرید کرد. اگر ما مسلمانیم، در اسلام اختلاس، دزدی بیت المال، کم فروشی، و حق الناس خیلی خیلی زشت تر، و گناهی بسیار بسیار بالاتر از دست دادن در یک فضای رسمی و بین المللی هست. با این حرفاتون 4تا آدم درست و حسابی هم که آبروی ایران رو نگه داشتن فراری ندید، که مردم ایران بمونن با یه مشت مغز متفکر اختلاص و خروار بدبختی و مشکلات...
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
سلام دوست عزيز نويسنده مطلب فوق
نميدونم كه چرا مدام تو رسانه ها سعي داريد بگيد مردم ما با اين مسيله موافق نيستند در صورتيكه اكثر مردم ايران با حجاب و مسايل اين چنيني موافق نيستند . اگه جو بگير ببند و زور نباشه براحتي ميبينيد كه بيش از 70 درصد مردم با حجاب و ... موافق نيسنتد. پس لطفا مدام به جاي مردم نظر نديد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
این نظام بعد های دیگه ای هم داره برادر...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
منظورتون از تیتر طلبکار بودن این است که ایشون خواستار اختصاص ارز دولتی برای واردات خاک توالت گربه هستند...
فدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
1
0
این که دست داده روبوسی کرده و بعد گفته برام مهم نیست ، واقعا مهم نیست و بماند .
اما اینکه گفته اگر اذیت کنند از ایران می روم دارای چند نکته در دل خود است .
1 - قطعا این عمل روبوسی رو را بر اثر جوزدگی انجام داده و نمی تونه بگه این جزو فرهنگ خانوادگی من است که محل تولد و بزرگ شدن ایشون قطعا پنت هاوسهای شمال تهران نیست .
2 - مد شده که عده ای یاد گرفتن وسط دعوا تحدید می کنند که می روم . خب برو حالا احتمالا از قبل داوری اونقدری گیرت اومده که بتونی بری . برو و قبل رفتن در رو هم ببند .
3 - روشن فکر نماها سوژه پیدا کردند تا دوباره بابت خروج یک نخبه از کشور ندای وااسفا سر بدن .
4 - وقتی حامعه اونقدر محدود می شه که از بین این 80 میلیون تعداد انگشت شماری در دنیا دیده می شن باید هم ظرفیت کم خودشون رو نشون بدن یکی می گه من دیگه تو تیم ملی بازی نمی کنم و اون یکی هم ... .
خلاصه دچار چنان بلبشوی فرهنگی شدیم که سالیان سال کارشناسها باید مطالعه کنند و ببینند که چه خبره ؟ ، راهکار دادن پیشکش .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
مگه قراره همه توی قبر یه نفر بخوابن؟!؟!؟!!؟!!؟!
دوست داره بره جهنم. چرا اینقدر فضولن بعضی ها!!! پیغمبرش اینقدر تو زندگی مردم دخالت نکرد که اینها می کنن!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت...که گنه دگران بر تو نخواهند نوشت...
من اگر نیکم و اگر بد تو برو خود را باش ... هرکس آن درود عاقبت کار که کشت...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
1
بعید میدونم تو قبر نکیر و منکر از عملکرد دست دادن فغانی با اون برزیلیه از شما بپرسن !!!
در ضمن همینکارا رو میکنین که نخبه ها میذارن فرار میکنن... بعدا خودتون تیتر میزنین که چرا نخبه ها فرار میکنن!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
2
1
با سلام، آقای فغانی گفتند از ایران می روند ایشان مختارند همانطوریکه خیلی های دیگر رفتند. ولی اینکه چه عقیده ای دارند و چه فکر میکنند انسان باید اینقدر بفهمد که در شرایط حال نماینده چه کشور و با چه قانونی است اونوقت رفتارهایش را با آن تنظیم کند.
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
1
1
خواهشاً افكار و خواسته‌هاي پوسيده خودتون رو به تمام مردم ايران نسبت ندهيد. مردم ايران به وجود چنين فردي كه موجب فخر و مباهات كشور مي‌شود افتخار مي‌كنند. هيچ نيازي هم به عذرخواهي از طرف ايشون نميبينند. چه بسا كه ما قدردان ايشان هم هستيم. هركس هم تفكرات واعتقادات خودش را دارد. به جاي اين به آقازادها و رانتها و دزدي و سكه و ارز و غيره بيشتر توجه كنيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
آقای فغانی اولین و آخرین نفر نیست که از ایران فراری شده، متاسفانه شرایط فعلی کشور خیلی بده و هر کسی حق داره به فکر خود و خانوادش باشه، کشور ما جای رشد و پیشرفت برای آأم های موفق نیست و همیشه این آدم ها قربانی رانت و رابطه می شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
عزیزم به شما چه ربطی دارد، این یک مساله شخصی است. ایشان میداند و خدای خودش، شما برو یقه کسانی را بگیر که در مسندی نشسته و درست است دست با جنس مخالف نمیدهند ولی بخاطر تصمیمات و بی کفایتی شان، بخاطر دزدی هایشان کشور را نابود کرده اند. بحث انحرافی مطرح نکنید، مردم مشکلات شان با این چیزها یادشان نمیرود. ضمنا ما هم با همه همکارانمان دست میدهیم و اتفاقا دزد هم نیستیم، بی بند و بار هم نیستیم، صیغه و عقد موقت یا همان زنای شرعی را هم نمی فهمیم، سعید طوسی ها هم نداریم، شما چطور؟!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
جمع کنید این چرندیات رو اخلاق و رفتار هر شخصی به خودش مربوط هست نه به من و شما برید به چیزهای مهمتری برسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
ایران سرزمین مردان و زنان مسلمان و متعصب باغیرت است. اگر شما با یه حرف حق از هم می پاشی و صحبت از رفتن می کنی. ما هم می گوییم به سلامت...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
عجب مسئله مهمی دست دادن ایشان با یک خانم بابا مملکت غارت شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
متاسفم برای تابناک ....
arash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
با سلام
عیسی به دین خود موسی به دین خود ... فغانی و امثال فغانی مدعی چیزی نیستند لذا اگر هم خطایی کرده باشند نهایت در آن دنیا یک چوب بخاطرش میخورند اما امثال کسانی که خودشان را مومن جا میزنند و میگن حزب الهی هستیم بعدش میرن جلو می نشینند و کشتی زنان را زل میزنند و بعدش با پرویی میگن ما فکر کردیم اینها مردهستند نه زن اینها آن دنیا 1000 تا چوب میخورند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
کار فغانی حق الناس نیست، با توبه بین خود و خدای خودش بخشیده می شود،چرا که خداوند متعال بخشنده و مهربان است.
بیشتر به فکر آنهایی باشیم که حق الناس را رعایت نکردند.چگونه از تک تک مردم می توانند حلالیت بطلبند؟ از خدا بترسیم.
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
برید فاسدان دزدان نامرد ی که خودتان میدانید کیه را بگیرید همش شعار دادن دیگه کافیه حرف زدن کافیه مردم عمل میخواهند اون دولت مردی که خانواده اش دو تابعیتی هستند وزن بچه هایش در خارج زندگی می کنند اون دولت مرد دلش برای ایران نسوخته و هر لحظه امکان اختلاس زیاد وفرار برایش اماده است باید زن بچه های این افراد توی ایران باشند که اینها با دل وجان کار کنند
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
با این تنگ نظری ها و دستاویز قرار دادن شرع و استفاده ابزاری از آن، ببینید میتوانید باعث فرار یک دارو خوب از کشور شوید؟ بیاییم درون خود را اصلاح کنیم.
پراید 131
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
بجای تشکر و قدردانی از آقای فغانی که نام ایران و ایرانی رو بلند آوازه کرده می خواهند درس عبرت بهش بدهند و آبرویش را ببرند . واقعاً که ...
علی
|
Switzerland
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
خوب کاری کرده خودتونو مسخره بکنید با این شرعیاتتون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
ما درخواست عذر خواهی از ایشون نداریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
من نفهمیدم از کی و بابت چی باید عذرخواهی بکنه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
شرع خیلی چیزهای دیگر هم میگه چرا به اونها اشاره ای نمی کنید . شما با اون قوانینی که در اسلام به ضرر شماست کاری ندارید و از اسلام فقط موی سر و دست دادن رو شناختید.
دست شما خیلی وقته برای مردم رو شده دیگه نمی خواهد شعار مردم فریبانه بسه دیگه !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
چرا بايد دست ندادن با خانمها براي ما ارزش بشه؟! در عرف بين الملل اين رفتار ما نوعي بي ادبي تلقي ميشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
شايد آقاي فغاني به اون شرعي كه مد نظر شماست قائل نباشه...زور كه نيست.
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
با این تنگ نظری ها و دستاویز قرار دادن شرع و استفاده ابزاری از آن، ببینید میتوانید باعث فرار یک دارو خوب از کشور شوید؟ بیاییم درون خود را اصلاح کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
من که در بین کل فامیل و آشنا و دوستان ، کسی رو ندیدم که خواستار عذرخواهی فغانی باشه ، از کدوم ملت مسلمان صحبت می کنی ؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
دست دادن یه موضوع بی اهمیته و در همه دنیا این چیزا حل شده.
اکثر ما تو ایران توی یک چهار دیواری محبوس شدیم و تحت تاثیر یکسری افرادی هستیم که همش به ما میگن هر چی ما میگیم درسته و مردم باید قبول کنن و برخی قبول می کنن و برخی هم بظاهر قبول می کنند ولی در محافل خصوصی کار خودشون را میکنن و بعضی هم مقاومت میکنند و شلاق هست و زندان و... . البته وقتی به خود این افراد بالادستی می رسه بازهم هرچی اونا می گن و انجام میدن درسته و لاغیر و شرع خودشونن و هرچیزی که خودشون تعریف کنن و دزدی و اختلاس مشکلی نداره.
وقتی در کشور خودمان هستیم قوانین کشور را باید رعایت بشه ولی وقتی کسی در کشور دیگه ای هست قوانین ایران دیگه اونجا معنی نداره و به هیچیک از ما ربطی نداره که فلانی با فلانی دست داده یا نه. از قضا این ظرفیت بسیار پایین شماست که باعث میشه به چنین مسایلی بپردازین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
مال مردم خوری و حروم خوری اشکال نداره
ناشناس
|
Qatar
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
ازبس فكرهابداست ميخواهن اوراخراب كنن بهتركه جلوهمه محكم به ايستد
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
فقط یک کلمه : حسادت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
بابا جمع کنین این تفکرات احمقانه رو به کار مملکت برسین که همه چی رو هواست.
الان اقای فغانی عذرخواهی کنه تمام امور مملکت میشه گل و بلبل؟
دزدی, فساد اداری, رانت وزرا و وکلای خائن همه حل شدندن؟؟
حمید
|
Malaysia
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
شما از طرف چه مردمی مطالبه داری؟ ما مردم ایران خیلی هم از فغانی ممنونیم که چهره , رفتار یک ایرانی متمدن رو نشون داد. یکم از پیله ی عقاید منسوختون بیاید بیرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
1
0
اولا کشور ما ملقمه ای از زرتشت و تاریخ و 7000 ساله و اسلام و.... این تضادها هس.
دوما انقد اختلاس و حقوق و املاک نجومی به ناحق وجود داره که فغانی پیش خودش فکر میکنه میگه مگه اختلاس کردم و...
سوما با این حرکات داعش و طالبان قبلا مگه کشورما داعش و طالبان هستش....
چهارما یه نمه غیرت هم وجود داره مثلا همسر آقای فغانی این کاره رو بکنه واقعا اجازه میده؟
پنجم بیاییم بیشتر به موفقیت تیم داوری و وجهه بین المللی آن برای کشور توجه کنیم نه این حاشیه های ایدئولوژیک و....
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
متاسفانه هروقت و در هر جا كسي به موفقيتي دست ميابد حسوداني هستند كه با ترفندهاى مختلف ميخواهند آن موفقيت ويا آن شخص رازير سؤال ببرند،
آقاى فغاني مايع افتخار ايران و ايراني است، رفتار شخصي هركسي به خودش مربوطه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
3
خسته نشدید از بس که دنبال ایجاد حاشیه برای بهنرینها میریذ
هر کی رو توی قبر خودش میذارن
از دین و دینداری فقط باید حجاب و عفاف رواج داشته باشه دزدی و اختلاس و با جون مردم بازی کردن که پایه های اسلام رو متزلزل نمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
2
چرت و پرت نگو . زندگي خودشه به من و تو هيچ ربطي نداره
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
3
شانس اورد داور فینال نشد، اگه رئیس جمهور کرواسی بغلش میکرد چقدر حرف واسش در میووردین... واقعا که، دلیل اینکه وضعمون روز بروز بدتره همینه، هرچی خوبه فراری دادین، هرچی "...." موندن شدن مدیر و مسئول، اینم وضه مملکتمون، به سرعت هرچه تمام داریم میریم سمت نابودی کامل! بابا یکم خجالت بکشین
ehsan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
برادر تابناک

شما کجا داری زندگی میکنی
این ارزش های شما خیلی وقت واسه ملت بی ارزش شده

بیشترین سانسور صداوسیما تو بازی های ایران بود

بابا ملت دیگه اینا واسشون بخدا ارزش نیست
تو دیگه بیخیال شو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
به توچه، چکاره ای که راجع به رفتار فغانی که در عرف بین الملل پذیرفته و پسندیده است ایراد میگیری .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
کاراقای فغانی بسیار درسا و ارزنده و اموزنده بود احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
رخداد تلخ !!!؟
به عنوان یک شهروند که شما از طرف اظهار فضل کردید ، عنوان میکنم از نظر من رفتارش مشکلی نداشت . حرف بعد خیلی درست بود.
رفتا اون نماینده حراست تو کره با اون خانم که بازداشت شد و اون نماینده سفارت در استخر برزیل مایعه سر افکندی ایران و ایرانی بود نه رفتار فغانی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
به نطر من به کسی ارتباط نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
حسود هرگز نیاسود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
کاش انقدر از جانب مردم اظهار نظر نمیکردید...
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
اینقد که شما رو این عکسها مانور دادید یکصدمش هم برا مردم مهم نیست. حرکت فغانی خیلی معمولی، محترمانه است و فقط به خودش مربوطه. اختلاس که نکرده
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
تابناک پبش قدم شدی برای فراری دادن یک نخبه از ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
اتفاقا نظر من مسلمان این است که عکاس می توانست برای مشهور شدن خودش از حاشیه به متن بپردازد نه اینکه آبروی مسلمانی را سر چوب کند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
از خوندن اینهمه کامنت ضد این مطلب بی جا و بی معنا لذت بردم
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
احسنت عجب متنی بود مخصوصا بند آخرش درمورد قاطعیت فدراسیون فوتبال اسپانیا تازگی هم که با خواهر زنش چنین خوش و بشی در فرودگاه داشته!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار