دستگیری چند هوادار استقلال مقابل وزارت ورزش
کد خبر: ۱۱۵۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 14    -    ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
برخی ازهواداران استقلال از وضعیتی که در این باشگاه هست، ناراضی هستند امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و با در دست داشتن بنر‌های اعتراضات خود را به گوش وزارتخانه رساندند.

بعد از این تجمع اعتراض‌آمیز نیروی انتظامی در مقابل وزارت ورزش آمد و از هواداران استقلال خواست تا محل وزارت ورزش و جوانان را ترک کنند، اما وقتی این اتفاق نیفتاد و تماشاگران استقلال روی درخواست‌های خود مبنی بر حضور وزیر در جمعشان پافشاری کردند باز هم نیروی انتظامی وارد عمل شد و این بار با دستگیری چند هوادار تا حدودی مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان را خلوت کرد.

تماشاگران بعد از این که به نوعی صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین وزارت خانه و نماینده حراست و همچنین رئیس مرکز اطلاع رسانی این وزارتخانه رساندند ساختمان وزارتخانه ورزش و جوانان را ترک کردند.

مشرق

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
اعتراض حق طبيعي هرشخص است ولي متأسفانه اين افراد استقلالي كه طي چند سال اخير دقيقا در همين موقع دست به شانتاژ و بي احترامي ميزنن( از محتواي بنرهايي كه در دست داشتند متوجه اين موضوع خواهيد شد) اين داستان نخ نما رو ايجاد ميكنن. ممنون از نيروي انتظامي بابت مقابله درست با اين اخلالگران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار