۱۰ درصد جوانان انگلستان حتی یک کتاب هم ندارند!
کد خبر: ۱۱۵۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 15    -    ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
یک پژوهش که بر 42 هزار و 406 کودک و نوجوان بین هشت تا هجده سال انجام شد نشان داد که 4.9 درصد آنها کتابی ندارند. بنا به گزارش روزنامه دیلی میل، مهارت های خواندن و یادگیری کودکانی که در خانه هایشان کتاب دارند، بیشتر از همسالانی است که در خانه کتاب ندارند.

انگلستان و کتاب نخوان ترین نوجوانان دنیا

انگلستان و کتاب نخوان ترین نوجوانان دنیااختصاصی «تابناک با تو»؛ یک پژوهش در انگلستان نشان داد که خواندن کتاب های کاغذی در میان نوجوانان و جوانان این کشور جذابیت خود را از دست داده و در مقابل گوشی های هوشمند و بازی های ویدیویی جای آنها را گرفته است.

بنا به پژوهش مؤسسه ی خیریه «لیتراسی ترست» انگلستان بیش از سه چهارم میلیون جوان در بریتانیا حتی یک کتاب هم در خانه ندارند، این موضوع نگرانی هایی را درباره کاهش نرخ مطالعه در این کشور و تأثیرات ویران کننده ی آن بر آموزش و پرورش افزایش داده است.

۱۰ درصد جوانان انگلستان حتی یک کتاب هم ندارند!

همچنین یک پژوهش که بر 42 هزار و 406 کودک و نوجوان بین هشت تا هجده سال انجام شد نشان داد که 4.9 درصد آنها کتابی ندارند. بنا به گزارش روزنامه دیلی میل مهارت های خواندن و یادگیری کودکانی که در خانه هایشان کتاب دارند بیشتر از همسالانی است که در خانه کتاب ندارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این امار تو کشور خودمون چقدره؟!
80 درصد یا 90 درصد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار