جوان ترین پدربزرگ دنیا خبرساز شد +عکس
کد خبر: ۱۱۵۰۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

مرد ۶۸ ساله چینی که اکنون پدربزرگ شده است توانسته با ورزش زندگی کاملا سالمی داشته باشد و اکنون مانند جوان ۳۰ ساله بنظر می‌رسد. هو‌های مرد ۶۸ ساله اهل شانگ‌های چین برای ظاهر و روحیه بسیار جوانش بسیار مورد تحسین همگاناست و حتی دو سال پیش لقب «مدرن‌ترین پدربزرگ شانگهای» را ازآن خود کرده است. چهره جوانپدربزرگ چینی قطعا شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جوان ترین پدربزرگ دنیا خبرساز شد +عکس

احتمالا تنها با نگاه کردن به چهره هو‌های نمی‌توانید تصورش را کنید که وی متولد سال ۱۹۵۰ است. به گزارش پارس ناز او در کودکی پدرش را از دست داد و مادرش به تنهایی او و شش خواهر و برادردیگرش را بزرگ کرد. از همان سنین کودکی وی انواع ورزش‌ها را انجام داد و باوجود آنکه هرگزبه صورت حرفه‌ای ورزش را ادامه نداد، ولی یکی از دلایل ظاهر فیزیکی و روحیه جوانانه خود راورزش می‌داند.

دو سال پیش وقتی او دریک برنامه استعدادیابی محلی برای شهروندان سالمند در شانگ‌های شرکت کرد، برای نخستین بار نام او بر سرزبان‌ها افتاد، چراکه عدم هم خوانی ظاهر و رفتار پسرانه او با سنش، تماشاچی‌ها و داوران را کاملا شوکه کرد. پس از آنکه لقب مدرن‌ترین پدربزرگ را ازآن خود کرد، در انواع مختلف برنامه‌های تلویزیونی، مجلات مد و حتی رویداد‌های مدلینگ حضور پیدا کرد.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
1
0
68سال ، جوانترین پدربزرگ ! سن کمی نیست.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
1
2
قیافه همه چینیها مثل هم است . اون چون این و این چون اون.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار