طوفان گرد و خاک در راه زابل
کد خبر: ۱۱۴۹۹۶
تاریخ انتشار: 2018 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده برای نیمه شرقی کشور بویژه استان‌های واقع در شرق و جنوب شرق در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه اظهار کرد: وزش باد برای منطقه زابل، طوفان گرد و خاک به همراه خواهد داشت و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود، همچنین براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی طی دو روز آینده (۲۳ و ۲۴ تیرماه) به سبب افزایش سرعت باد در استان‌های واقع در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وظیفه، شنبه در ارتفاعات هرمزگان و یکشنبه در ارتفاعات شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی افزود:طی دو روز آینده در سایر مناطق کشور تغییرات قابل ملاحظه جوی وجود ندارد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران طی فردا و پس فردا (۲۳ و ۲۴ تیرماه) صاف پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات همراه با وزش باد موقتی خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی دو روز آینده ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد، ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار