خانم بازیگر: بازیگران سینما به شدت تکراری شده‌اند
کد خبر: ۱۱۴۹۶۹
تاریخ انتشار: 2018 July 13    -    ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

بازیگر سریال "همسرایی" گفت: وقتی سینما گروهی اداره شده و فیلم‌ها هم گروهی ساخته شود محصول، بازیگرانی تکراری خواهند بود. این تکراری بودن سینما تنوع را از این هنر گرفته و به نوعی راه را برای سایر بازیگران سخت می‌کند.

شراره رخام درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری در آستانه سال ۹۷ گفت: امسال برای بازیگری پیشنهادات زیادی داشته ام، اما چون هیچکدام از آن‌ها قطعی نیست نمی‌توانم در مورد آن‌ها نظر خاصی بدهم. این روز‌ها قرارداد‌ها و صحبت‌ها زیاد مشخص نیستند و ممکن است شما کاری را قبول کنید، اما در نهایت نتوانید در آن پروژه حضور داشته باشید.

وی با تکذیب کم کار شدنش در عرصه بازیگری افزود: برخی می‌گویند کم کار شده‌ام، اما این چنین نیست، زیرا به مدت پنج ماه تمام، مشغول بازی در یک سریال بودم که پروژه زمان‌بر و سختی هم بود. به همین خاطر نتوانستم طی این پنج ماه به پیشنهادات دیگر جواب بدهم. این سریال تا حدی وقت من را پر کرده بود که فرصت هیچ کاری به جز این اثر را نداشتم.

بازیگر "آرزو‌های ناتمام" درباره حضور خود در سریال "همسرایی" اضافه کرد: سریال "همسرایی" در پنجاه دو قسمت برای شبکه سوم سیما ساخته شده است. در حال حاضر یک ماه از زمان فیلمبرداری گذشته و گروه در حال گذراندن مراحل پس از تولید اثر هستند.

وی درباره نقش خود در سریال "همسرایی" افزود: در سریال همسرایی به کارگردانی حسین تبریزی نقش اول زن را بر عهده دارم. این سریال یک کمدی موقعیت است و من در آن نقشی کاملاً جدی را بازی می‌کنم و همین جدی بودن شخصیت‌ها کمدی موقعیت را خواهد ساخت.

بازیگر "تئاتر کژدم" با اشاره به رابطه بازی در سینما ادامه داد: در سینمای ایران روابط کاملاً بر ضوابط حاکم شده است. البته رابطه‌ها می‌تواند سالم باشد، اما در سینمای این روز‌ها یک عده دور هم کار‌ها را می‌سازند و روش گزینش بازیگرانشان به هیچ وجه استاندارد نیست.

وی با اشاره به تکراری شدن اکثر بازیگران سینما اضافه کرد: وقتی سینما گروهی اداره شده و فیلم‌ها هم گروهی ساخته شود محصول، بازیگرانی تکراری خواهند بود. این تکراری بودن سینما تنوع را از این هنر گرفته و به نوعی راه را برای سایر بازیگران سخت می‌کند. امیدوارم به جایی برسیم که به بقیه بازیگران هم اجازه بازی داده شود.

رخام با اشاره به دغدغه‌های خانوادگی خود در هفته‌های گذشته خاطرنشان کرد: این روز‌ها به واسطه اینکه در کنار مادرم هستم سعی می‌کنم به جای پرداختن و رفتن به فضای مجازی تمامی وقتم را برای وی و خانواده بگذارم.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار