درخواست وزیر برای معافیت ۷ ملی‌پوش از سربازی+عکس
کد خبر: ۱۱۴۹۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 12    -    ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در نامه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به سردار سرلشکر پاسدار دکتر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:

همانگونه که مستحضرید تیم ملی فوتبال ایران متشکل از فرزندان رشید این سرزمین در جام جهانی روسیه با غیرت مثال زدنی و اراده آهنین جلوه ای از عظمت و قدرت ایرانیان را به رخ جهان کشیدند و زمین فوتبال را به آوردگاهی برای درخشش نام ایران اسلامی بدل ساختند به طوری که تمام جهانیان تحت تاثیر این نقش آفرینی بزرگ قرار گرفته اند.

همچنین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) در طول یک هفته دو مرتبه با ارسال پیام فرزندان خویش را مورد تفقد قرار دادند.

درخواست وزیر برای معافیت ۷ ملی‌پوش از سربازی+عکس

از آنجایی که آقایان سعید عزت اللهی آفاق، سردار آزمون، سید مجید حسینی، علیرضا جهانبخش جیرنده، علیرضا صفر بیرانوند، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده از بازیکنان ارزنده این تیم برای ادامه فعالیت خود در داخل و خارج از کشور و درخشش مجدد در صحنه رقابت‌های بین المللی به دلیل عدم انجام خدمت وظیفه با مشکل روبرو هستند‌، لذا استدعا دارد به منظور قدرشناسی از این بازیکنان‌، دستور فرمایید اقدامات لازم در خصوص اعطای معافیت از انجام خدمت وظیفه این فرزندان غیور ‌و افتخار آفرین میهن عزیزمان با اذن مقام معظم رهبری صورت پذیرد‌. پیشاپیش از عنایتی که می‌فرمایید کمال قدردانی را دارم.

مسعود سلطانی فر
بیست و یکم تیرماه هزار سیصد و نود و هفت

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
2
اشتباهه و بی عدالتیه
چون اینها مفتی بازی نکردن و علاوه بر این کار بزرگی هم نکردن و همشون ثروتمند هستن و سربازیشون همیشه در باشگاه های ورزشی انجام میشه.
حالا شما عملکرد تیم ژاپن و کره جنوبی رو ببینید
یا همین کروواسی که با این همه مشکلاتی که دارند و یک کشوری هستند که در اروپا جز فقیر ترین کشور ها محسوب میشن ببینید چه جور شگفتی آفرین میشن.

این جور معافیت ها رو باید بزارید برای اونهایی که کار بزرگی انجام دادن در جهت خدمت به هموطنان، یا اون سربازهایی که در نقاط مرزی ایران باید 17 ماه در سخت ترین شرایط خدمت کنن میشه طول خدمتشون رو به نصف کاهش داد.
یا برای برادران اون سرباز هایی که در مرز شهید شدن.
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
2
بیخود. تشریف ببرن خدمتشونو انجام بدن. مگه خون اینا از خون ما رنگین تره؟ تازه اینا خدمتم نمیکنن که. میرن تو تیمای نظامی میلیاردیم پول میگرین. فوقش یه تخفیف جزیی میدن به جای سربازیشون. میخان اون تخفیفم ندن ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
2
این افراد به اندازه کافی پولارو به جیب زدن. دیگه سربازی حقشونه که برن. واقعا نرفتن اینها به سربازی ظلمی است نسبت به سایر جوانان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
1
0
مردم چرا انقدر پولکی شدین همه،این بچه ها که انقدر کشورشونو دوست داشتن میدونید برای هر بازی چقدر رنج تحمل کردن،خودتونو یه لحظه بذارید جاشون هرچند خیلیاتون بویی از انسانیت نبردید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
1
0
بهتر است ورزشکاران ملی که در سطح اسیا و جهانی افتخار افرین می شوند در همه رشته ها برایشان معافیت از خدمت در نظر گرفته شود چون به جای اینکه بهترین دوران ورزشی و کاریشان هدر رود , می توانند در میدان های حساس به کشور خدمت کنند و میلیونها نفر به عشق تیم ملی فریاد می زنند.
من دوبار رفتم سربازی اونم بخاطر اینکه مقاطع ارشد و کارشناسی را پشت سر هم نگرفتم اون طور که می گفتن دوران سختی نبود . فقط وقت ادم به شدت تلف می شود و هدر می رود و کار مفیدی انجام نمیشود اینم که می گن طرف مرد بار میاد شعاری بیش نیست و اش به نسبت سایر غذاها کمتر می دهند. غذاهاشون هم به نسبت خوبه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار