مردم صرفه‌جویی نکنند خاموشی‌ها بیشتر می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۹۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 12    -    ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

رضا اردکانیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از سد یامچی نیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از تعداد قابل توجهی از طرح‌های صنعت آب و برق استان اردبیل بازدید داشتیم که ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها هزینه می‌شود.

وی در رابطه با قرار گرفتن شبکه توزیع برق در حالت بحرانی گفت: به دلیل افزایش دمای هوا مصرف برق در سطح کشور بسیار بالا رفته است و این مصرف در شرایط عادی قرار ندارد که این مسئله افزایش خاموشی‌ها و قرار گرفتن برق در حالت بحرانی شده است.

وزیر نیرو گفت: اگر صرفه‌جویی در مصرف برق نباشد قطعا شاهد افزایش خاموشی‌ها خواهیم بود و بیشترین مصرف برق نیز توسط لوازم سرمایشی است که برای تامین برق موردنیاز این وسایل برق باید ۲۱ هزار مگاوات روزانه در سطح کشور برق تولید شود.

اردکانیان اظهار کرد: ۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات برق موردنیاز برای دستگاه‌های سرمایشی توسط نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مصرف می‌شود که باید این موضوع مورد توجه مردم و دستگاه‌های اجرایی در مصرف بهینه برق واقع شود.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
فروش برق به 7کشور را متوقف کنید نیاز به قطع برق مردم نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
واقعا بايد از اين وزير پرسيد كه 40 سال چيكار كردين كه زمستان گاز نداريم تابستان برق لعنت به هر كي كه با ايران ايراني اين كار كردكه الان ايران هيچ نداره برق نداره گاز نداره اقتصاد نداره هوا نداره بهداشت نداره بيكار داره مطلعقه داره تا دلت بخواد نميدونم اين مسولين به چي خوشن فقط رانت و اختلاس ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار